xbox live via wireless internet???? weet iemand van jullie of xbl via wireless internet mogelijk is? het is gestart door commsupplies in Haaften, 2 MB download snelheid, 0,5 MB upload. Help me out pleaze het heet wifi
zou geen probleem moeten zijn, als het maar een breedbandverbinding is, en een provider die de xbox ondersteunt. Geen flauw idee of het direct op de xbox kan, maar via de PC zou geen probleem moeten zijn. hier staat een artikel waarin wordt uitgelegd hoe je het voor elkaar zou moeten krijgen...: http://www.twincities.com/mld/pioneerpress/business/technology/5026672.htm wel duur geloof ik
dat hebben we hier in barneveld ook van it'slogic alleen de aansluitkosten zijn een beetje veel (300 eurootjes) maar het moet geen probleem worden want er word gewoon een netwerk kabeltje naar je pc gebracht (of xbox) bij de installatie.
Je kans dat het wel gaat werken, aangezien er toch nog van een tcp ip protocol word gebruik gemaakt... Alleen vertandig ? Nah.. Je hebt nog te veel los lijkt me + dat het akelig duur is Zou het zelf niet zo snel doen
zo verschrikkelijk duur is het ook weer niet hoor bij www.totally-design.com is het aansluitkosten 299 euro, en daarna 49 euro p/m met een snelheid van 2048/512
bedankt mensen maar ik heb geen kennissen die xbox live heeft misschien kan ik mn neefje overhalen m te kopen hoewel mn oom ook wel makkelijk over te halen is, kun je dat eigenlijk wel doen met verschillende xboxen live spelen?
Nee, dat klopt niet. Dat is de maandprijs van het 512/256 abbo. Het 2048/512 abbo kost daar maar liefst 89 euro per maand.
Bij wifi treed er eigenlijk geen loss op... Alleen onder windows 98 had ik er last van, vanwege de brakke ondersteuning denk ik
Cisco zegt toch nog steeds dat er een loss optreed als het weer niet optimaal is Zelf nog geen ervaring met wifi aansluitingen op het moment , is not niet echt in vole opgang
oh .... tja ik heb ook alleen maar de korte afstandsversie geprobeerd... die a of b weet ik et Dus dat is eigenlijk altijd binnen :{
We krijgen ook wifi als het goed is nog voor de kerst! http://www.ureterponline.nl Hier staat informatie van Wifi van ons dorp!
bel gewoon die GRATIS xbox lijn... goede service daar dus geen probleem /Mod Schrijf liever niks als je niks te melden hebt. PJ