xbox live via wireless modem

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Roerbakmie, 12 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    heey,

ik heb hier dus xbox live liggen maar me vader wil niet dat er een draad door het huis komt te liggen.
    dus nu heb ik de vraag kn je ook op xbox live via een draaloos modem (ook als er een aantal muren tussen zitten:+ ) en loopt het dan lekker zonder lagg e.d.
    en als dit mogelijk is heeft iemand dan een aanbeveling voor een bepaald type modem?

alvast bedankt:) _0/

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja dat kan, moet je een wireless adaptor voor de xbox 360 kopen twv €79,99

Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    IK heb wel gehoord van sommige mensen dat de wireless network adaptor meer lag geeft dan een draadje en de adaptor is wat duurder. Als ik jou was zou ik gewoon een draadje door het huis leggen en netjes wegwerken als dat mag.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ohw, nou ik heb er niet zoveel last van. Ik vind het alleen maar beter geworden. Prijs is iid wel iets aan de dure kant..

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk ook dat het aan de afstand ligt, weet het niet zeker hoor maar ik denk het.

6. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    hmm de afstand is ongeveer 9 meter en lange jan je zegt dan moet je een wireless modem adoptor kopen voor de 360 maar is dat dan ook nodig voor de 'normale' xbox en is het mogelijk om op beide consoles tegelijk op live te gamen?

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    gewone xbox kan volgens mij alleen met draad?

8. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor ik heb ook draadloos internet voor mn gewone xbox en dat werkt ook. Moet je gewoon een draadloze ethernet bridge kopen (hetzelfde als die officiele, bijv. van belkin) en dat werkt gewoon als een ontvanger.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie de wilereless thread in Live en Networking ... of xbox 360 live vragen algemeen .... dit forum deel gaat alleen over gaming

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina