ik heb in allemaal andere forum's gelezen dat er aanbiedingen waren voor 30 euro met mechassault en een jaar xbox live. maar die aanbieding is inmiddels uitverkocht. weet iemand anders nog een site waar je xbox live (een jaar) voor ongeveer 30 euro kan kopen? ik wil het namelijk deze week gaan kopen maar 60 euro vind ik toch wel teveel terwijl er duizenden het voor 30 euro hebben ! dus iemand site's
zit er dan ook een headset bij? zou raar zijn zo'n los ding kost even duur en als het er niet bij zou zitten koop je3 toch wel een headset dus dan word het ook wel €60
nee bij bol staat iets van tijdelijk niet beschikbaar. iemand nog wat anders, heb namelijk hetzelfde probleem.
heb het setje bij mijn plaatselijke gameboer gehaald voor 30 euri met mechassault en een volledig compleet setje...stond alleen op het doosje : not for sale ...maja
ik heb um vorige week bij replay videogames in weert (daar hadden ze er nog genoeg) gehaald voor 24,95 maar ik heb weer de pech dat ik geen creditcard kan krijgen je kan van mij de starterskit krijgen voor zacht prijsje maar heb wel de code al open gekrast... (mech assault hou ik zelf ) en als ik hem niet verkoop dan w8 ik net zo lang totdat ik een creditcard ergens vind maar anders kun je me pm-en
Welke game de beste is een andere discussie (wat mij betreft niet, PES ) maar die aanbieding van gcshop is Fifa 2005+ 3 maanden xbox live + headset.
maar iemand nog winkels (online of niet) waar je m voor ongeveer 30 euro kan halen. heb echt geen zin om er 60 euro aan uit te geven terwijl iedereen m voor de helft heeft gekocht.