1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live voor de Xbox1 werkt op Xbox360

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door gompy, 20 mrt 2006.

  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Een vriend van me had pas een account van 3 maanden, wat hij bij z'n Halo 2 kreeg, geactiveerd op zijn Xbox360. Nu kan je al 12 maanden Xbox Live voor de Xbox1 kopen voor €30. Waarom zou je dan nog een Xbox Live Gold abbonoment kopen voor de Xbox360 wat €60 kost?
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    joh.. dat is verrassend nieuws dat niemand nog wist en helemaal niet op de verkeerde plek staat..
     
  3. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    En zou een Xbox Live 3 month trial kaart voor de xbox 1 ook voor de 360 werken ? ik heb er nog zo een liggen :D
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, sorry dat jij het al wist. Ik kwam er dus gisteren achter, en dus vind ik niet dat je zo'n achterlijke reactie hoeft te geven. Waarschijnlijk ben jij vast net zo dom als de rest...

    Jup, zou moeten werken.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke rest? de rest die het ook in het goede al bestaande topic geplaatst zou hebben (ik weet niet, Xbox live in een 360 gerelateerd forum ofzo?)
     
  6. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk ook een normaal antwoord geven of iig de plek dat jij denkt dat hij dan hoort te staan.........

    Ik wist dit ook nog niet, op die kaarten staat juist dat ze niet voor de 360 werken dacht ik. T zou mooi zijn iig
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat was mij ook onbekend! Maar voor xbox1 zijn geen kraskaarten te krijgen toch? En als ik nu zo'n ding van 30E regel via een creditcard, dan plakt hij het jaar er netjes achteraan?
     
  8. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je die 12 maanden xbox live abbo's nog vinden dan voor de oude xbox voor €30?? Ik ben namelijk op zoek naar zo'n starterkitje ;)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als je dit kan invoeren voor je 360, dan ben ik ook op zoek :p
     
  10. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    aapje
     
  11. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    kom je nu pas achter??? slimme mensen hebben nieuwe of 2de account vlak voor hun 360 aankoop gedaan O-)
     
  12. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dan gewoon een xbox 1 code invoeren op je 360 of moet je eerst een account maken op je xbox 1 en die dan opvragen met de 360??
     
  13. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wete ik niet maar ik had me oude xbox nog maakte jaar acocunt van 30 euro pack en die werkt gewoon op me 360.
     
  14. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werken de subscription cards van de xbox 1 niet direct op de 360. Je zou hem dan dus in moeten voeren op n oude xbox en dan over laten zetten op n 360 Gold account
     
  15. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, zou wel net jammer zijn, ik heb net m'n oude Xbox verkocht :mad: ik hoop dat ie werkt, zou wel leuk zijn, 30€ ipv 60€ voor een jaar _O_
     

Deel Deze Pagina