Hey ik heb hier thuis een xbox1 (lekker ouderwets) en ik wil graag xbox live eens uit gaan proberen. Dus ik ging een beetje op zoek op internet en bij winkels enz. maar ik zie alleen maar Live voor de 360... Weet iemand misschien hoe je aan die Live voor de xbox1 komt? of dat de Live van de 360 ook gewoon te gebruiken is voor de Xbox1? Alvast Bedankt!
En proberen je xbox360 account waar een creditcard aan hangt over te zetten naar een xbox 1 account werkt ook niet.
Ik dacht dat je live account van je xbox 360 perfect over te zetten was naar je xbox maar, zoals Fardo reeds aanhaalde, word je dan wel gevraagd naar je credit card gegevens als veiligheidsmaatregel.
Ik had me laatst voor een vriend ook helemaal kapotgezocht naar een plek waar je het nog kon kopen, en voila: http://www.mediadis.com/games/detail.asp?id=126190
Ik heb het meerdere malen geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar. Ik heb zeker weten een creditcard aan mijn xbox live account gehangen. Het enige waarvan ik denk waardoor het fout zou kunnen gaan is dat ik geen gold abbonement heb wat doorloopt maar gebruik maak van die kaartjes die je voor een jaar live geeft.
Thanks Marruk, dat is denk ik wel t makkelijkst ja marruk weet je misschien wat de verzendkosten zijn? nvm weet al /Mod volgende keer even de edit-knop gebruiken