Zou ik met mijn 3 broertjes (de "bokkenrijders"-clan) tegerlijkertijd op xbox live kunnen (ja ik heb 4 controlers) en flink fraggen in UC? Ik hoop het wel want dat zou gruwelijk vet zijn!!! Weet iemand of dit kan?
Gruwelijk vet lijkt me dat ( Maar ik denk dat het niet kan want dan zou je ping ook al 4x zo laag zijn. Je internetverbinding kan het gewoon niet aan denk.
Nee ik denk het niet, want dat is dan exact hetzelfde wat er nu gebeurt als je via hub etc. etc. op i-net probeert te spelen. Is ook een hell of a job als je met z'n vieren bent. Of je hebt gewoon een meesterlijke connectie thuis, een T3 of zo
Ben eigenlijk wel benieuwd met hoeveel xboxen je tegelijk in een spel het net op kan. Ik ga er vanuit dat het er 16 zijn en als je dan ook nog eens met ze vieren tegelijk op een xbox kan spelen wordt het zeker wel dol. Ik denk dat het toch een man per xbox is
Onofficieel, want geen bevestiging, maar dat ga je kunnen schudden lijkt mij. 4x zoveel data over dezelfde verbinding is hier de bottleneck.
Er is nog geen officiƫle bevestiging over Xbox Live behalve dat het er komt, en jij wilt hier officiƫle bevestigingen voor?
oh oh oh, iedereen weet het hier weer hoor! mensen Xbox live werkt met BREEDBAND!!! ik ben vorige week voor het eerst online gegaan met mn box, en bij gamespy was een hele coole gast met een vette server toen hebben we 6vs6 Halo gespeeld, ja zonder LAG!! ik was op mijn box met 4 players en mijn verbinding is maar heel normaal ADSL 512/128 het was echt super! moet je nagaan, op het netwerk van Microsoft is het waarschijnlijk nog beter dus ja het kan wel, maar nee, ik heb geen bevesteging
hmzzz WOW, dat meen je niet? Geen lag, 0 ping dus. Knap, tot nu toe heb ik alleen mensen dat zien bereiken die zelf hosten. Maar jij zal wel een stuk beter zijn als de rest. En kabel hoort ook bij breedband en dat is 16k max upload. Dus met gamevoice ondersteuning kan je als snel bandwidth tekort komen.
Ga je dan 4 headsets kopen en betaal je na het eerste jaar voor 4 abbo's( zo'n 40 - 60 euro per maand)
tuurlijk niet , je hebt (lijkt mij) 1 abo nodig , 1 headset(je gaat toch geen fun kopen voor je broertje !?!? ) en gamen maar
Uhm als je naast elkaar op de bank zit, heb je toch geen headset nodig? Oja tuurlijk wel voor de rest...ahem, anyway het schijnt dus te kunnen word door jaxcellent gemeld, en trouwens kan je die headsets niet loskopen dan?
Denk dat 4 abbo's een groter probleem is dan die headsets.... Enne, geen headsets omdat je naastelkaar zit, nee natuurlijk niet, heb je nu toch ook niet als je met zijn 4en op 1 tv zit te multiplayen .... Het gaat er om dat je online kan communieceren met je headset...
Re: hmzzz nouja 0 lag hoor je mij ook niet zeggen maar het was wel heel goed speelbaar, geen stotteringen enz, 6 vs 6 CTF was echt zo tof, binnekort weer