Tja alweer een XBL vraag maar ja Kan iemand mij vertellen welke ADSL of breed band ik het beste voor xbl kan nemen? en welke van zonnet is goed hier staan ze van zonner: klik
Volgens mij kan je het best ADSL nemen; kabel breedband zal waarschijnlijk problemen krijgen met een te lage upload-snelheid. De provider zelf maakt volgens mij niet zo gek veel uit; ligt een beetje aan de regio; volgens mij heeft zonnet wel en goede naam.
ok thnx, nog een vraagje: dat kabeltje wat je achterin je systeem kast moet doen, moet je toch in je Xbox doen als je live wil gaan? want dat lijkt me een beetje irri want dan moet je steeds het kabeltje van je pc naar je xbox brengen.
Wireless router & wireless access point. De Xbox staat meestal in je huiskamer. Niet waar de pc staat ! Geen kabels , lekker makkelijk wireless ! Aanrader daarin = D-Link DWL810 access point en wireless router van d-link !
Volgens mij werd wireless niej aangeraden voor XboxLive, vanwege (gebrek aan) snelheid enzo... Je kan toch trouwes makkelijk een hubje neerzette? en ff een touwtje naar je pc en naar xdoos trekke?
Als je een flinke zak geld te besteden hebt, is wireless idd een leuke oplossing Anders zou ik het gewoon met een gewone router doen, als pc en xbox niet te ver uit elkaar staan, is dat helemaal geen probleem en een stuk goedkoper. Zorg dan wel dat je een ethernetmodem neemt en geen usb-modem, want dat werkt dan weer een stuk minder handig.
Wireless routers kunnen speeds tot 72M/bit aan !!!!! Mijn ADSL lijn is 3.3M/bit Is dit niet snel genoeg ?? D-link heeft een speciale access point voor spelconsoles gemaakt ,de DWL-810 , kijk maar bij dlink.com !! Kabels overal door mijn huiskamer !! No Fucking way!!!
Ik vat niet echt alles wat er gezegt is.... Wat is een router en wat kan ik er meer mee doen? En weet iemand waar ik een goede whire less kan kopen?
Ik heb nog een vraag over zonnet dus ik graaf deze topic ff op. Er is weer een nieuwe aanbieding en ik vroeg me af of die goed is voor XBL. link thx