Hi, Is het mogelijk Xbox live te hebben zonder PC? Met andere woorden, als ik een ADSL verbinding heb, is er dan een manier om gewoon zonder gebruik van PC aan te loggen via Xbox live? Of misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik zou zo snel niet weten hoe'k anders op het netwerk van mijn provider aanlog. Alvast bedankt, ik heb namelijk PC problemen en heb er zo de schi*t in da'k eigenlijk dat hele gedoe met PCs zat ben, ook om de 2 jaar zoveel geld aan zo'n kreng uitgeven etc. Marco
Thnx! Dus je plug kan in de Xbox zelf, geen adapter of zo nodig? Oftewel .... Xbox Live set halen en klaar is Kees? Ok, dat duurt niet lang meer dan voordat Bobje online gaat
Momenteel eventjes geen PC en geen behoefte aan . Behoorlijk lang met problemen ermee bezig geweest, performance problemen, heb hem een jaar .... 10 keer naar Informatique teruggeweest, niet opgelost, eigenlijk nog een jaar garantie, maar ik ben het ff zat, ff wat anders . En mail checken, daar heb ik geen ADSL voor genomen, dus het is of opzeggen, of een andere functie zoeken. Ik ben ook geen echte donwloader, heb het echt genomen voor gamen.
Zo makkelijk kun je nou ook weer niet online. Als je adsl neemt moet je zoiezo geen usb nemen wil je een directe verbinding en je provider moet ook directe verbinding ondersteunen!
Ah dit is belangrijke info voor me, dus je kan je pc gewoon uitlaten? K heb btw ADSL met een usb modem, is dat een probleem?