[XOne] Xbox live vraagje

Discussie in 'Games' gestart door JT Chinaski, 16 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Binnenkort hebben we pas adsl en dan ga ik xbox live nemen maar dat van die credit card snap ik niet moet je dan abbo kosten betalen of zo is dat per jaar of hyeb ik het nu mis.

2. Zwerie

Zwerie TVloos

Leuk Bevonden:
    0
    als ik het goed heb kan je hem gewoon kopen in de winkel zonder cc. als je live wil activeren moet je een cc hebben (je heb al voor 1 jaar betaald als je live koopt) en elk volgend jaar gaat via kraskaartjes (zoals beltegoed) waar je die kan kopen zal tegen die tijd wel in de winkel zijn.

correct me if i'm wrong

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt het beste hier is in kijken

Klik

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  5. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
  6. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet nu hoe het ismaarnaar dat jaartje van het abbo van die starterkit hoeveel betaal je dan abbo kosten naar dat jaar word dat er dan automatisch af geschreven of zo.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er wordt voor het eerste jaar niks afgeschreven, dat geld heb je al betaald met je starterkitje namelijk.

Voor het tweede jaar kan je gewoon kiezen, en dat doe je dán pas. Via de Xbox kies je of je nog een maand langer wil, een half jaar of een volledig jaar. Die kosten worden dán pas van je creditcard afgehaald en het is niet verplicht nog een extra jaar abonnee te zijn.

Edit: Overigens kan je hier ook achter komen door zelf het een en ander aan onderzoek te doen :)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb klopt deze word dan automatisch afgeschreven ... voor verdere vragen deze graag stellen in cc forum je kan later ook scratch kaarten gaan gebruiken :) ... maar je hebt wel een cc nodig voor premium content en registratie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina