Kun je als xboxlive in nederland is.in een grote zaal met 400 mensen xbox live spelen?Wat heb je daar voor nodig?400 xboxen en 400 xbox live pakketen en wat nog meer?.............
400 games,400 memory units, 400 xboxen, 400 pc`s .. erug veel shit... raad je aan om stress pille te gebruike
dat zal ook wel wat choatisch worden met dat hedset gebeuren...(staat dit trouwes niet in et verkeerde forum, voor mij boeit et nie maar...)
wat ik eigenlijk wil gaan doen als xboxlive er is dat iedereen zijn xbox meeneemt en dat iedereen zijn xboxlive pakket meeneemt en dat iedereen zijn tv meeneemt. maar dan heb ik een probleem kan ik met al die xboxlive's op 1 internetprovider bijv. dat alle 400 xboxen op mijn adsl account draaien die ene dag want je hoeft toch maar een vast bedrag per maand te betalen.en natuurlijk komen er dan wat veiligheidsreden enz. etc. met het invoeren van de gegeven.
Ik ben niet bekend als et gaat om zulke dinge maar ik adviseer je om et gewoon bij een LAN party te houden ... met 400 games en tv`s uiteraard
regel wat met @home of Mxstream ofzo of chello. vraag of ze je willen sponseren of dat je een grote server kan huren. als je een grote server hebt met een grote connectie ken het nog best wat worden.
nouja, ik heb geen idee hoeveel xboxen je op 1 abbo kan zetten wil je een goeie/stabiele verbinding hebben, maar laten we zeggen, 4 ofzo... zou je 100 abbo's nodig hebben :{
Volgensmij heb je je pc helemaal niet nodig voor xboxlive hoor. Op dat filmpje zie je er ook niks over.
Hoe komt je verbinding dan tot stand? Volges mij zat die pc onder de Xbox in dat filmpje, je zag die pc volges mij niet...
Het mooie van XBOX Live is toch dat je met mensen die heel ver weg wonen kan XBOXen terwijl je gewoon op je eigen stoel zit voor je eigen tv in je eigen huis. Waarom zou je dan als nog naar elkaar toe gaan
Hoezo hoe komt de verbinding dan tot stand? Xbox heeft toch een ethernetkaart ingebouwd? En als je kabel hebt dan laat je de kabel gewoon naar je xbox lopen. En klaar is kees, toch?
Maar waar zit die kabel dan aan verbonde? K volg je nie helemaal, majah k heb ook nie zoveel verstand van deze dinge..
Wij hebben kabel van @ home, we hebben een kastje in de meterkast waar de verbinding 'ontstaat', vanuit daar loopt een kabel naar onze computer, maar je kunt die kabel ook naar je xbox laten gaan...
ja dus als je een groot xbox live feest organiseerd dan moet je een hele grote server huren. je hebt ook veel netwerk kabels (bedoel ik) nodig maar geen pcs.