1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm een zone waar alles door heen komt ... moet in de router opties ergens staan :) check handleiding van je router
     
  2. t0mmy19

    t0mmy19 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox live verbinding werkt prima totdat ik een spel opstart, als ik dit doe vraagt xbox live om het spel te updaten en hier gaat het fout. de xbox kan vervolgens geen verbinding meer maken met xbox live en als ik terug ga en opnieuw de verbindingstest doe is er niks aan de hand, ook berichten versturen en bestanden downloaden gaat verder goed. Maar als ik dan weer een spel opstart kan hij geen verbinding meer maken. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik maak overgens verbinding via een router.

    Het verloopt in deze stappen bij mij:

    Als ik de Xbox360 start komt er te staan, Connected to Xbox live.

    Daarna start ik het spel er komt er vervolgens te staan, Disconnected from Xbox live.

    Daarna komt, Update Required in beeld te staan met de volgende text:
    An update is available fot this game ftom Xbox live. If you decline this update, you will be signed out of xbox live. Do you want to apply the update now?

    Dan druk ik op, Yes update now.

    vervolgens opent hij het update scherm en krijg ik meteen te zien:
    Cant download the update. Please test your connection in system network settings and try again. If the problem persists, go to www.xbox.com/support
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat begreep ik al ... maar wat zie je als je de xbox live test doet ... hoe is je xbox aangesloten etc. ik wil meer details weten .. ik kan er namelijk nu geen chocolade van maken, als alles okay lijkt voor mij dan moet je de helpdesk bellen
     
  4. t0mmy19

    t0mmy19 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    De live test geeft helemaal geen problemen als ik de xbox via de router aangesloten heb, tot ik een spel start kan er dus geen verbinding ofzo worden gemaakt wat ik in de vorige post vertelde. als ik me xbox rechtstreeks verbind met me modum en de live test uitvoer krijg ik bij IP en DNS adres Confirmed maar bij MTU Failed. als ik vervolgens naar more info ga en dan op status raport druk krijg ik de volgende details:

    W: 0000-000B
    X: 0000 - F001
    Y: 0000 - 0000
    Z: 0000- 0000

    Ik hoop dat je hier wat mee kan, ik word er zelf namenlijk niet wijzer van :)
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het volgende probleem:

    Ik heb een xbox 360 met Xbox Live Gold, ik kan met halo2 wel matchmaking spelen, maar met Project Gotham 3, Call of Duty 3, Splinter Cell Double Agent en Gears of War lukt het maar niet om verbinding te krijgen met games, kan iemand me misschien vertellen wat ik fout doe ?

    Ik heb Planet Internet ADSL Standard, en mijn router is van het merk/type Speedtouch(Thompson brand) 716g, dit is een wireless modem maar mn xbox met een ethernet kabel verbonden.
    Als ik "Test Live Connection" doe krijg ik deze resultaten:

    Network Adapter: Wired
    IP Adress: Confirmed
    DNS: Confirmed
    MTU: Confirmed
    ICMP: Confirmed
    XboxLive: Connected
    NAT: Open

    Wie o Wie weet wat ik fout doe ?

    Mvg,

    unXist
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  6. stephen46

    stephen46 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    MTU failed

    Hallo allemaal,

    Ik ben al zo'n 4 maanden in het bezit van een xbox360 maar jammer genoeg lukt het me niet om mijn 360 aan xboxlive aan te sluiten. Ik heb mijn 360 direct aan mijn modem aangesloten. maar dan krijg een fout meldind(MTU failed) er staat dat je een minimum waarde van 1364 moet hebben en k heb even gekeken en de mijne staat op 1492. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want zelf heb ik niet zo heel veel verstand ervan. Ik heb cabel breedbandinternet van chello(3072 Kbps downl/1024 Kbps upl) en een thomson modem(TCM390).

    W:0000-000B
    X:0000-F001
    Y:0000-0000
    Z:0000-0000
     
  7. T-botjuz

    T-botjuz geengrenzuh soldaat

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, thnx voor de snelle reply! Dan zal ik hem er eentje mee laten nemen!
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het probleem ligt bij je tegenstander/vriend
     
  9. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    hmz ok beetje lelijk dan dat ik dat bij elk spel zo'n beetje heb, maar bedankt voor je vlugge antwoord !!
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    bij deze settings is niets mis ... tenzij je verbinding bagger is (u/d snelheden)
     
  11. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kon ook niets verkeerds aan de settings ontdekken maar kon het hier gewoon ff proberen, aan mn u/d is niets mis 3mbit down 768 up
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat is ook perfect!
     
  13. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook diepteleurgesteld in de xbox360 , hulplijnen bebeld alles geprobeerd maar nog steeds MTU failed. Koop je daar nou een xbox 360 voor :confused:
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    MTU failed is een modem/router/provider probleem je moet de helpdesk van je provider bellen of een andere router gaan gebruiken
     
  15. TorgoXL

    TorgoXL Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    NAT probleem Zyxel2602-D1A

    Beste Fardo,

    Hieronder mijn probleem, ik heb al aardig lopen googlen en browsen en testen maar het wil maar niet lukken :x Alvast bedankt voor je moeite!

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: NAT functioneerd niet goed. (XBOX life test geeft MODERATE ipv OPEN
    Welke provider?: Compuserve
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 4096kb down / 1024 kb up

    Modem

    Welk merk modem heb je?: ZyXel2602-D1A
    Modem type?: Router
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: geen

    Router

    Welk merk router heb je?: ZyXel2602-D1A
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: NAT komt alleen op MODERATE.
    Wat heb je geprobeerd?: Ik heb in de Zyxel alles geprobeerd. Ik heb port mappings voor de twee poorten die nodig zijn. Ook heb ik de firewall rules toegevoegd. Ik heb UPNP aan/uit gezet. Ik heb als test ALLES geforward naar het internet IP van de XBOX en de FW functionliteit disabled. Alles zonder succes.

    Ik heb nu een ZyXEL Prestige 650H-31 ipv de bovenstaande Zyxel tussen internet en de XBOX. Deze staat in bridging mode, de XBOX krijgt een publiek ip adres. De test laat dan wel OPEN ipv MODERATE zien. Het ligt dus duidelijk aan de andere Zyxel.

    Waar stopt de test?:
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: MODERATE

    Allen, mijn probleem is opgelost!!! Even contact gehad met support@zyxel.nl en zij wisten me te vertellen dat ik portforwarding en firewall uit moest zetten, en UPNP aan (beide vinkjes)... Het werkt als een trein!
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  16. simonv1

    simonv1 shooter fanaat

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    router

    Hey Fardo,

    Vandaag weer geprobeerd; via de onbeveiligde router had ik (draadloos) een goede verbinding. Zet je de beveiliging aan op de router (zowel wep als wpa geprobeerd) dan gaat het weer mis. einig idee hoe dat nu kan?


    heb nog een site gevonden van me router ikplaats hem maar even
    http://www.usr.com/support/5463/5463-du-ug/features.html
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  17. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fardo (en de rest :p).
    Ik heb ff een vraagje. Op internet heb ik een officiële 360 site gevonden waar je gratis een code kreeg voor 2 arcade games. Nu komen er binnenkort weer wat toffe games aan dus dat vond ik wel tof. Alleen staat er ergens dat je de code in februari krijgt gemailt, als je je 360 registreerd.

    Nu heb ik zelf nog geen live, en kan dus ook nog niks downloaden. Maar je moet je dus wel registreren voor die code. Nu wilde ik m'n 360 gaan registreren, omdat dat uiteindelijk toch moet voor Live. Maar bij m'n premium pakket zat geen kaart voor een maand gratis trial, dus ik neem aan dat je die online moet activeren.

    Nu was dus mijn vraag: is het mogelijk om je 360 te registreren, maar nog niet die maand trial in wil laten gaan? Want dat wil ik dus pas als ik écht live heb. En weet jij misschien of die code die je op die site krijgt ook voor in Nederland geld, want zo niet dan heeft het geen zin ;).
     
  18. simonv1

    simonv1 shooter fanaat

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is niet mogelijk want als je silver neemt krijg je auto een maand gratis xblive gold
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  19. stephen46

    stephen46 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Morti,

    misschien kan ik je wel helpen, ik had ook een mtu probleem tot gisteren gelukkig;) heb je ook je 360 een andere alternate MACaddress gegeven? dat was mijn probleem.
     
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom je over het algemeen veel problemen tegen met het installeren van een wireless router? Ben eens langs Expert geweest. Zij zeiden dat ze dat ding ook wel konden instellen op de zaak, moesten ze alleen mijn computernaam (cc-nummer) weten. Is dat echt zo simpel? Ben namelijk een beetje bang zo'n ding aan te schaffen, en er later achter komen dat het geldversplilling was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina