1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hatseflats

    Hatseflats Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    .

    heb je een andere netwerk kabel geprobeerd? heb je een andere router poort geprobeerd? is je pc bijv. ook aangesloten met een netwerk kabel .. sluit dan je xbox met deze kabel aan .. Krijg je dan nog steeds dezelfde foutmelding?

    Andere kabel proberen - Gedaan
    Andere router poort - Gedaan
    Check of pc is aangesloten met UTP kabel - Gedaan
    Sluit je xbox.... - Gedaan

    Geen effect nog steeds de zelfde foutmelding
     
  2. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Fardo,je vroeg me laatst het lijstje in te vullen maar heb er geen reactie meer op gehad,je weet dus ook niet wat er aan de hand kan zijn? Ligt het miss aan bepaalde poorten die ik niet open heb staan?

     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik heb een internetkabel die via mijn modem naar mijn PC gaat, als ik op de 360 wil haal ik altijd die kabel uit mijn PC en stop hem in mijn 360. Nu wil ik alleen dat ik er een in mijn 360 en een in mijn PC heb. Heb van de week bij de Gamma gekeken en daar waren de draden te kort ( 20 Meter moet het zijn ), ik zag wel zo'n HUB of hoe dat dingetje ook heet. Die stop ik dus in mijn poort van mijn PC, en door dat heb ik 2 poorten voor kabels in mijn PC. Dus die draad die ik altijd heb gewoon richting mijn PC en dan koop ik nog zo'n draad van 5 meter die via de PC in mijn 360 gaat.

    Alleen is mijn vraag dus of ik dan altijd mijn PC aan moet hebben als ik met mijn 360 online wil en of dat betekend dat ik mijn internetsnelheid moet halveren omdat die draad naar 2 dingen gaat. Dit is goedkoper maar mocht het negatief uit pakken kwa mijn 2 vragen hierboven dan kan ik net zo goed een gehele draad kopen. Hopelijk snappen jullie het, alvast bedankt! :+
     
  4. maffia741

    maffia741 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 kan nie connecte

    Hallo ik heb net een xbox 360 gekocht en zit met een gigantish probleem en nu baal ik echt als de tering. Ik heb alles al gerprobeert alles manual ingevult en alles maar hij blijft het niet doen

    als ik test media of xbox connection doe dan zoekt die netrwork adapter wired ( goed dus ) en ip adres FAILED terwijl ik hem manual heb ingevult, Heeft iemand asjeblieft antwoord want ik baal echt.
     
  5. JBS

    JBS Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    SpeedTouch 780 & XBOX 360 wil niet

    Ik heb een SpeedTouch 780 als modem/router en heb m'n 360 in het netwerk gehangen. De 360 krijgt netjes een IP adres en ik kan 'm pingen vanaf m'n desktop. Media delen werkt echter niet, de 360 ziet de PC simpelweg niet. Als ik een andere router gebruik i.p.v. de SpeedTouch 780, dan werkt het direct probleemloos.
    Een vinkje achter "UPnP gebruiken:" in de configuratie van de 780 lost het probleem helaas niet op.

    Als ik via Windows Media Player naar het delen van media ga, zie ik daar m'n 360 staan dus m'n PC ziet de 360 wel.

    Ik gebruik overigens TVersity voor het streamen van (HD) video's.
     
  6. Nizozemac

    Nizozemac Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    problemen!

    HELP! Ik ben radeloos!

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: ik krijg de melding : Your NAT type is moderate
    Welke provider?: Telfort
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL 20mb
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 18693 kbps / 1117 kbps

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Zyxel
    Modem type?: 2602H
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:???
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:
    Ingebouwde firewall van de Router

    Router

    Welk merk router heb je?: Multi pc modem van Zyxel
    Welk router type?: 2602H
    Welke firmware?:V3.40(AJZ.5)
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Your Nat type is moderate, you may not be able to join certain games or hear other people while playing online. For the best online experience you need aan open NAT configuration. / Of you need to enable Upnp in your router etc.

    Wat heb je geprobeerd?:
    Upnp Open gezet (Actived the Universal Plug and Play(UPnP) Feature, maar de: Allow users to make configuration changes through UPnP heb ik gewoon open gelaten.)

    Ik heb een statisch ip adres aangemaakt en de verdere instructies gevolgd bij Portforward.com alles handmatig ingesteld.
    De poorten 88 en 3074 open gezet maar port translation staat nog op 0

    Waar stopt de test?: connectie naar Live
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Modem uitzetten 30 sec wachten en op een internet site kijken die niet bestaat xbox.com/networkhelp.

    Als je iemand niet kan zien of horen
    Ik kan niet meer inloggen op een normale deathmatch game :/

    Wat staat er bij NAT?: Active NAT: SUA only

    Hopelijk heeft iemand het verlossende antwoord..
    B.v.d

    groetjes
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Iemand ? Fiets morgen toch langs de Gamma, mocht het oké zijn dan neem ik ze meteen mee. :D
     
  8. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan online met me web'n'walk modempje....!!!!! Heb zelf Call of Duty: WaW, Farcry 2 en Gears of War 2 online kunnen spelen met geen lagg... echt te relaxt haha...

    Het idee om er een netwerk brug tussen te leggen werkt totaal niet.. daardoor kon ik zelf met me laptop niet meer online.. Hoe ik het heb gefixt.. tja? half-half idee daarover... beetje aan klooien gegaan met de instellingen..

    Maar hij doet het.. iig thanks voor de hulp die ik toch heb gekregen :)
     
  9. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    heyy,
    ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
    want als ik tijdens potje fifa 08 online speel, gooit ea mij eraf omdat ea server verbroke is en dan moet ik ethernet kabel ofzo nachecken..
    maarja daargaaanwe..

    Het Probleem ^^

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:
    Welke provider?: casema(als dat bedoel word)
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 814.9Kbyte/sec(=6519 kbps) down, up 107.4 KByte/sec (=859 kbps)

    Modem

    Welk merk modem heb je?: motrolla
    Modem type?: weet ik niet..
    USB/ Ethernet?: ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:? weet niet wat dat is..
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: windows (staat uit)

    Router

    Welk merk router heb je?: sitecom
    Welk router type?: wl-173
    Welke firmware?: geen idee
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: krijg geen foutmelding alleen kan niet online gamen, fifa word ik eruitgetrapt.
    Wat heb je geprobeerd?: van alles poorten, (alle goeie staan open) static ip van xbox veranderd. zelfs pc opniew geinstaleerd! :emo:
    Waar stopt de test?: stopt niet
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: heb nieuwe dashboard dus weet niet waar het staat, maar heb poorte gwn open staan ;)

    dus hij meld zich gwn af, ook als ik live ben aangemeld en ik laat gwn dashboard open staan, dan meld hij als nog live uit zegmaar..
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  10. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    komopp kan niemand mij helpen!?
    vind het echt zonde dat ik nu live heb gekocht...
     
  11. ChillenDerWijs

    ChillenDerWijs Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik via XBox LIVE een game wil gaan spelen, dan wordt ik automatisch uitgelogt zodra het spel start, maar daarna vraagt 'ie wel of ik een update wil downloaden (als ik Fable II start tenminste) en vervolgens mislukt het downloaden van die update en zegt de melding die ik krijg dat ik mijn verbinding na moet kijken. Ik kan wel gewoon via XBox LIVE party en alles praten met vrienden etc.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kom er op het moment niet op, hij kan zelfs het netwerk hier thuis niet vinden lijkt het wel. Meer mensen met dit probleem?
     
  13. ChillenDerWijs

    ChillenDerWijs Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels heb ik de update wel kunnen downloaden na een aantal keer proberen en toen pakte hij hem eindelijk. Neemt niet weg dat ik nog steeds afgemeld wordt van XBox LIVE zodra ik een game opstart.
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    hey allemaal.. heb hier een nachtelijk probleem..
    ik woon in rotterdam nu op kamers.. en de eerste maand kon ik nog genieten van het oude internet van de vorige huurster.. Daarna was het xbox over live ( gold ) weer voorbij..

    Nu heb ik ook dezelfde verbinding als de vorige huurster..

    provider: Pilmo. glasvezel
    en hier is het probleem

    ik heb geen modem.. maar gewoon direct plug and play vannuit de verbinding uit de muur..

    mijn xbox wil niet automatisch connecten met mijn IP.
    nu heb ik de gegevens via me ibook kunnen achterhalen..

    en mijn xbox geeft dus een andere ip op automatische stand. en wil hierdoor niet connecten.

    alleen omdat ik op een mac zit kan ik geen ipconfig uithalen om achter alle gegevens te komen.. zo heb ik dus alleen maar de gegevens van het IP, Subnetmasker en poort..

    en mijn xbox wil nog steeds niet connecten met het IP.. kan iemand mij hierbij helpen..
    want voorheen deed hij het gewoon met inpluggen..

    ik hoop met smacht op een reactie van jullie.

    Met vriendelijk groet

    Bas Heijnis
     
  15. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik heb dus zojuist een nieuwe draadloze modem gekocht, maar daarin zitten ook 4 Hubs, 1 gaat naar de PC van boven, de draadloos blijft zoiezo werken, resterende vrije hubs; 3 daarin plaats ik dus de kabel voor de XBOX, resultaat; kan niet verbinden.
    De PC, laptop kan althans toch makkelijk op Internet gaan. (Laptop kan ook draadloos, maar voor te proberen heb ik het met kabel gedaan)


    Welke provider?: Telenet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) Download: 1.70 MB
    Upload: 512Kb/s

    Modem: Philips

    Welk merk modem heb je?: Philips
    Modem type?: SNB6500
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: /

    Router

    Welk merk router heb je?: Philips
    Welk router type?: SNB6500
    Welke firmware?: Heb het juist gekocht
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Cannot connect to LIVE
    Wat heb je geprobeerd?: Router resetten,kabels opnieuw aangesloten enz
    Waar stopt de test?: Bij verbinden naar internet
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): het router afsluiten voor 30 seconden en her-opstarten.

    Nog even een kleine aanvulling,namelijk de Error Status Report die je krijgt als je op Y drukt na de Xbox live connection test :

    W: 0000 - 000B
    X: 4000 - F001
    Y: 0000 - 0000
    Z: 0000 - 0000
    ID: FFFF - FFFF
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Niemand... ik ga huilen... :'-(
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kabel welke je steeds om wisselde stop je in uplink poort van je hub
    Nieuwe Kabel 1 stop je in je pc
    Nieuwe Kabel 2 stop je in je xbox
    Als je modem geen router is moet je internet delen gaan gebruiken .. via je pc ... anders heb je een ip conflict.. in dat geval had je beter een router kunnen kopen
     
  18. NagaDark

    NagaDark Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: NAT=Strict
    Welke provider?: KPN/Hetnet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Adsl (denk ik) Bedraad
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: UP=24KBps DOWN= 180KBps

    Modem

    Welk merk modem heb je?: KPN Experia
    Modem type?: Tomphson Speedtouch 780WL
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ???
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: McAffee op de Comps en op die Experia (ik weet niet eens of ik daarop een heb)

    Router

    Welk merk router heb je?: Router??? ST 780 WL Toch?
    Welk router type?: Speedtouch
    Welke firmware?: 7.4.5.1
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Wat heb je geprobeerd?:UpnP aan, Poort 88 en 3... (nog wat) Fowarden, Statische IP op X360 instellen, Moden een Xbox 360 meerderen malen aan en uit zetten ook na iedere wijziging (NIET GEWERKT). Op vele sites zoeken...
    Waar stopt de test?: tussen Internet en Xbox Live daar zecht ie dat NAT Strict is
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
    Site bezoeken (Link is dood (404), UpnP aan zetten, Modem uit na 30 sec weer aan.

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: STRICT -_-'
     
  19. NagaDark

    NagaDark Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Er was ergens een link in een topic naar een lijst van modems die Microsoft voor Live had goedgekeurd. Nu kan ik die zelf ook wel vinden via google denk ik. Maar het gaat mij erom of ik, als ik een modem uit zo'n lijst selecteer, dan niet weer gezeik krijg met een moderate of strict verbinding op live. Ik wordt daar namelijk helemaal gek van bij m'n Telfort draadloze modem. Fardo kun jij, of iemand anders, me een modem aanraden waarmee ik dat probleem niet zal hebben? Een modem die heel makkelijk in te stellen valt dat alles op open blijft staan en dat ik probleemloos van live gebruik kan maken? Of is dat apparaat een fabeltje en is het sowieso een gedoe?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina