1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan straks jouw huidige account met een live account upgraden (jaar/3 maanden), maar je moet dan wel je naam veranderen of met je live account verder spelen.

    ja maar dan moet je je huidige router weg doen. 1 router per netwerk is het advies. Ik heb verder te weinig info om je te helpen (zie start post)
     
  2. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook weer problemen met Xbox Live? Ik kan geen game updates meer downloaden en ook de marketplace pagina's laden niet als ik bijvoorbeeld een demo wil opzoeken om te downloaden (error 80072741).

    Zou dit weer komen door de weekenddrukte op XBL?
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    heb ik ook last van..
    had net nieuw spel binnen gehad en er was een update voor.
    maar kan hem niet downloaden,,
    krijg steeds een foutmelding,,
    is een storing ofzo in de marketplace...
     
  4. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat op Tweakers:

    Ik heb net contact gehad met MS. Er zijn (weer / nog steeds) grote problemen met Live. Er waren nu 2 servers (een in Duitsland, een in Frankrijk) down, ze deden hun best. Maar dat de update er niet door komt is bekend... [​IMG]
     
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    lekker ik heb er ook HEEL veel last van. Ik kan wel de Burnout demo doen en online maar CoD4 heeft er geen zin in. Komt een melding dat ik een actieve netwerk verbinding nodig heb. Maar ik zit dan op dat moment toch echt op live.

    Goed irritant dit, PGR4 heeft er ook geen zin in want ik moet een update ophalen mar heeft er ook geen zin in :eek:
     
  6. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here echt het is toch echt niet tegeloven volgens mij mogen ze nu wel een 2 arcade games gratis geven echt wtf
     
  7. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook :x Dacht weer dat het eens aan m'n router lag maar als ik het zo lees waarschijnlijk niet. Ik wordt wel ingelogd maar bij cod4 online zegt hij het zelfde als bij jou :eek:

    als ik op me xbox een connection check doe zegt hij dat Live het gewoon hoort te doen
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  8. janwatson

    janwatson Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb ook een probleem zoals zoveel. Heb veel hier gelezen maar kom er bij mezelf nog niet uit.

    Heb een Router WL 527 (Sitecom) maar daar ligt het niet aan volgens mij. Als ik xbox live wil runnen moet ik een update uitvoeren, dit gaat goed, tot het einde.. dan krijg ik ineens een error

    "can't download the xbox live update ,please test your connection in system"

    Ik testen, alles goed, totdat hij bij xbox live uitkomt, en dan krijg ik weer het scherm voor de automatische update, maar weer lukt het niet. Heb ik de update van xbox website gehaald (bestand default.xex, maar doet het nog steeds niet... Wat moet ik hier aan doen? heb mijn modem, router en alles opnieuw opgestart maar werkt nog voor geen meter. Kan iemand mij hier AUB mee helpen?? :'-(
     
  9. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt dus omdat Microsoft servers overbelast zijn. Bij jou is alles goed ingesteld als de test goed gaat. We kunnen alleen afwachten tot Microsoft dit probleem oplost.
     
  10. janwatson

    janwatson Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    okay okay thanks

    Heb nog een account heh tot live, heb gister alles gekocht, maar omdat dus de servers overbelast zijn kan ik geen account maken, updaten en alles.. scheelt weer wat werk thanks man
     
  11. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem, wel vervelend. Hopelijk wordt het snel opgelost, nog tijdens het weekend. Maandag zal hij het sowieso wel weer doen, dan is niet iedereen tegelijk aan het xboxen.

    Hier kun je de update downloaden en op cd branden.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  12. nelizzz

    nelizzz Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem update instaleren

    heey,

    ik heb hetzelfde probleem, als ik me xbox360 aansluit op het internet(gewoon met een kabeltje in me router) dan gaat alles goed todat me xbox de update wil instaleren. als hij ongeveer op de helft is stopt hij ermee en er staat dat het niet mogelijk is om de update te instaleren.

    dus dit komt gewoon doordat de servers overbelast zijn en het ligt dus niet aan me xbox of me router?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  13. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word er nu niet meer goed van. Ik kan alleen in het weekend spelen en dat lukt nu al voor de 4e achtereenvolgende keer niet. Ik zou bijna zeggen dat mijn 5e Ring of Death van harte welkom is maar dat is de goden verzoeken.
     
  14. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, jij hebt alles goed ingesteld als hij begint met downloaden. Hij stopt omdat MS problemen heeft. Gewoon afwachten en later nogmaals proberen of de link hierboven volgens en de update via cd installeren.

     
  15. hainzz

    hainzz Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol.... ik heb eindelijk de router enzo aangesloten... doen de updates het niet :mad: dus ik hoop echt dat het maandag ofzo wel lukt :p
     
  16. Enzymelive

    Enzymelive Just Play The Game

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Problemen met NAT

    Hallo,

    Ik heb altijd op xbox live kunnnen komen, maar sinds vandaag niet meer. Ik heb een aantal maanden niet meer op mijn xbox gespeeld vanwege andere verplichtingen.

    Ik denk na laat ik weer eens een keer gaan spelen maar dan kom ik het volgende probleem tegen.

    1. Er moet een update via xbox live geinstalleerd worden anders kan ik niet ver der met live. Als ik zeg update dan loopt heel het balkje vol en op het eind krijg ik het scherm update failed check you internet settings.

    2. Ik voer de test uit en hij gaat helemaal goed maar bij xbox live komt hij weer dat ik die update moet installeren, en als ik dan weer zeg update dan zie ik in een flits strict staan bij NAT. Dit is nooit geweest met dezelfde modem instellingen zijn niet veranderd, het enige wat ik gedaan heb is een firmware upgrade maar ook dit lost het probleem niet op.

    3. De router die ik heb is een SMC7904BRA2 met de laatste firmware

    Iemand een idee???

    Mvg,

    Enzymelive
     
  17. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees bovenstaande berichten even. Er zijn problemen met het Live netwerk. Het ligt niet aan jou.
     
  18. Enzymelive

    Enzymelive Just Play The Game

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben die problemen van het live netwerk ook te maken dat die test strict weer geeft bij NAT
     
  19. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook de problemen, maar gelukkig ligt het dus niet aan mij. Heeft iemand als iets van een officieel bericht gehoord dat de servers weer down zijn?
     
  20. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt status checken op http://www.xbox.com/en-US/support.

    Momenteel staat het volgende:


    Xbox LIVE Service Status

    Status:


    Xbox Live users will experience billing related transaction failures, including but not limited to: Purchase of premium download content and account management: including account creation, renewal, and recovery. Additionally, users may experience issues with matchmaking and statistics related transactions.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina