1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KevinM

    KevinM Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik hadnatuurlijk ff verder moeten kijken dan me neus lang is.

    NAT strict
    Welke provider?:
    KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:
    ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:
    517 / 3.079

    Modem

    Welk merk modem heb je?:
    THomson
    Modem type?:
    speedtouch 780
    USB/ Ethernet?:
    ethernet (kabel niet wireless

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:
    Windows

    Router

    Welk merk router heb je?:
    thomson
    Welk router type?:
    speedtouch 780
    Welke firmware?:
    geen idee
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:
    ehternet

    Ik heb weinig verstand van dit soort dingen dus wist niet of ik een modem of router heb. ik heb dus 1 kastje.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  2. KevinM

    KevinM Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn me problemen opgelost.

    Ik las ergen op een forum dat je 3 opties heb.
    DMZ
    UPnP
    Port forwarding

    Je schijnt die niet te morgen combineren llas ik.
    Ik had UPnP en port forwarding
    Ik heb nu alleen nog UPnP en nu staat hij weer op open.
    Heb nog wel wat problemen met cod maar de NAT staat iig weer op open.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  3. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Matchmaking doet het nog steeds niet, volgens Microsoft helpdesk heb ik ws bepaalde poorten niet openstaan. Omdat ik custom games/online COD4 kan spelen en gewoon vrienden zie en kan joinen.

    Kan iemand mij vertellen welke poorten dit zijn?
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan je UPnP niet aanzetten op je router, kijk in je handleiding of op je router's instellings pagina. Nu als je het probleem vroeger niet had, kan het niet gewoon zijn dat je xbox een nieuw intern ip (door een router reset, stroomstoring,...) heeft gekregen waardoor je portforward settings nietmeer kloppen aangezien het eerst werkte?
    Een tripple post is trouwens niet echt nodig, je kan gewoon je post editten.

    Maar welke NAT settings heb je als je de connectie test op je dashboard doet?
     
  5. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    In Gears Of War heb ik bijna een uur lang de gehoste match van een maat van me niet kunnen vinden. Ligt dat aan Live?
     
  6. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Live is weer een drama :'-( Ik vraag me af hoe lang ze nog nodig hebben om het goed te laten functioneren.
     
  7. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon open. Heb nogmaals contact opgenomen met Microsoft voor de juiste poorten. Ik moest udp 2303 & tcp 2303 openzetten. En werkt nog steeds niet, of ik heb het verkeerd gedaan.

    Zal morgen wel even screenshots posten.
     
  8. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nu ook weer hopeloos dacht ga effe lekker knallen in cod4 ,dacht het dus weer niet kon weer 10 minuten wachten voor ik ergens binnen kwam en dan close ze de lobby.
    Ik vind dat microsoft toch nu onderhand wel tijd zat heeft gehad om het te fixxen want ik vind het nu toch knap vervelend worden,betaal er nog wel voor.
     
  9. ®øß

    ®øß Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net alvast een 3 maanden kaart voor Xbox Live gekocht, maar kan ik dit nu al gebruiken zonder dat mijn huidige abonnement verloren gaat?

    Ik zal het even voor de zekerheid maar vragen, want anders verlies ik misschien een halve maand van mijn Xbox Live abonnement.
     
  10. CHIEF SALVADOR

    CHIEF SALVADOR NME XtreMauGo

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn waardeloze nieuwe internet van planet

    ok ik heb een soort van zelfde probleem als kevin. ik geef een zo n uitgebreid mogelijke probleem beschrijving:

    ik heb eerst nooit problemen met xbox live gehad tot mijn vader een nieuw abbonement bij kpn/planet internet had afgesloten we hebben toen thuis een modem/router gekregen speedtouch 780 v6. hiermee kregen wij vast internet draadloos internet en bellen via het internet. mijn xbox staat nog gewoon op de vaste verbinding. volgens de monteur van kpn zou ik geen problemen moeten hebben met xbox live. maar goed ik meld me aan op live wil mensen joinen echter krijg ik een lange laadtijd met als gevold dat het niet lukt. een accepteren dan vervolgens een minuut kijken naar joining chat en dan nog geen resultaat. goed ik wat rondgezocht op interent kwam ik bij www.portforward.com via deze site ben ik een hoop wijzer geworden ik heb mijn nat instellingen van strict naar open gekregen alleen het probleem was nog steeds ik kan niet iedereen joinen in custom games private chat als ik in halo iemand probeer te joinen geeft hij aan dan mijn nat open staat en dat het de beste instelling zijn om te kunnen spelen alleen joint hij niet. dit is niet in alle gevallen zo ik nu een manier om altijd alles en iedereen te kunnen joinen alleen het is een drama!
    mijn laptop zit op het draadloos internet en heb ik ook nodig voor school dus ik switch vaak van netwerk. ik doe dus portforward reset mijn router en jaah ik kan met iedereen connecten. ik ga naar school kom terug kijk naar mijn thuisnetwerk onder mijn xbox 360 dan zijn mijn instellingen die ik heb toegegeven aan het lokaal aparaat mijn xbox dus ineens verdwenen. ik dacht het ligt aan het switchen van netwerken. ik heb dus op een vaste computer ook de instellingen aan mijn xbox toegegeven maar ook dan lossen de instelling op in het niets.

    dus vraag 1

    ligt het eraan dat het netwerk reset zodra ik mijn laptop met het internet verbind thuis.

    vraag 2

    is er een manier om de instelling te activeren zonder dat ik mijn router/modem reset. want nu moet ik heel de tijd alle computers thuis afsluiten dan reseten om resultaat te hebben als ik dit dus 3 a 4 keer in de week moet doen brengt nog al wat frustratie met zich mee!.

    ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn probleem beschrijving alvast bedank !_0/
     
  11. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik had eerst een strict nat, ik heb toen de poorten opgezet en het werkte ik had toen een open nat en ik kon matchmaking doen met Halo 3.

    Maar ik zit nu met een Open nat wat heel erg vervelend is, als ik iemand join staat er. You have an Open nat witch is the most Flexible Enz. Ik kan ongeveer 75 % niet joinen van me vriendelijst waar ik echt gek van wordt.

    Vriendelijke Groeten,

    Jeroen
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    ligt waarschijnlijk aan je vrienden .. hebben zij een open NAT?
     
  13. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja want eerst kon ik hun wel joinen toen ik nog die andere nat had!
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ja maar dat zegt niets .. dus ik heb meer info nodig ... NAT open is goed, maar verder kan ik niet koffiedik kijken

    @CHIEF SALVADOR en andere je helpt me meer door het formulier van de startpost in te vullen ;)
     
  15. Apprentice

    Apprentice Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen met xbox live connectieproblemen? Ik krijg wel 'blabla signed in to xbox live' en via de connectietest ook geen problemen, maar ik blijf het connect to xbox live scherm maar houden en kan dus niet op xbox live komen. Gisteravond werkte het nog prima. Overigens geen gemodde box etc.
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zelfde probleem hier, ligt aan xbox live.
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Is weer eens down i guess..
     
  18. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ik speel net cod4 en ben van level 52 naar 41 in een keer.
    Zal wel weer aan live liggen ******vul zelf maar in.
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik aan meld zit dashboard heel de tijd te laden. Wat is nu de probleem? achja, wat tijd maken om film te zien dan :)
     
  20. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond was het weer even raak, Live was weer wat sloom. Voor het eerst in 1,5 week, dus het is al wel "iets" beter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina