1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op het moment een demo aan het downloaden, deze vind ik ook terug onder active downloads, kan ik dan ook op terug drukken en een spel gaan spelen? gaat hij dan bij marketplace door met downloaden van de demo, zo niet dan ga ik niet gamen is zonde van de 250 mb die ik nu heb gedownload:9
     
  2. Life

    Life Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey mensen,ik krijg morgen me xbox binnen van wehkamp kreeg hem vandaag al binnen maar er zaten fouten in de klep ging niet open en gaf geen beeld,maar een vraagje over xbox live ik wil morgen als ik hem uiteraard online spelen maar dan sluit ik hem aan via moden>en dan xbox met de kabel die gwn bij de modem hoort,nu zag ik ook een kabel bij mijn xbox zitten die geschikt is voor de modem naar xbox maar hoef hem toch niet perse aan te sluiten via die kabel toch want die kabel die gwn bij de modem zit is dat ook goed?

    Hopelijk kunnen jullie een antwoord geven hierop en morgen laat ik dan uiteraard weten of het gelukt is ja of nee:thumbs:
     
  3. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook geen expert maar er kan volgens mij wel degelijk verschil in zitten. Ik had eerst ook een verkeerde utp kabel, namelijk UTP Crossed Cables, en je moet de normale UTP kabels hebben als ik het goed heb hoor.

    De bijgeleverde kabel is alleen wel kort, voor mij dan, hij is ong 2,5 m maar ik heb bijna 10 nodig :9

    succes
     
  4. Life

    Life Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja oke maar die kabel is veels te kort om door te trekken naar beneden modem staat beneden en ken ik niet boven zetten omdat telefoon er ook op zit|:-moet moet lukken toch met de kabel die ik nu ook gewoon gebruik voor internet?:b:
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat lukt .. xbox is auto sensing :)

    Ja dat kan (alleen geen on-line game, want dan stopt de download) je kan ook meerdere downloads plannen .. hij gaat weer verder als je klaar bent. Je kan ook zelfs inschakelen dat je de games donwload als je je 360 uitzet .. system blade ... shutdown ... :)
     
  6. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh das super zeg, wist niet dat dit kon, dus had gister eindelijk tijd om te gamen, alleen was de demo van MOH airborne an het downlaoden en wilde deze niet stoppen (A)

    bedankt voor de info, super
     
  7. Life

    Life Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is gewoon gelukt met mijn kabel van de modem ben nu online te vinden op Xbox Live\o/
     
  8. djp

    djp Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 2008 met Live

    Een vriend van mij heeft problemen met xboxlive in combinatie met FIFA08,als hij probeert een xbox live wedstrijd op te starten dan krijgt hij een melding dat hij eerst aangemeld moet zijn op xboxlive.

    Dit terwijl hij gewoon op xboxlive zit en online is, bij andere spellen heeft hij dit probleem niet zegt hij,hij kan ook gewoon online berichten versturen dus dan zou je zeggen dat de verbinding goed is.
    Het spel fifa herkend gewoon zijn xboxlive verbinding niet?
    Bij mezelf lukt het we, krijg dan gewoon een aanmeldprocedure en moet dan een EA account aanmaken,maar zover komt hij niet eens.
    Wat zou hier volgens jullie het probleem zijn, microsoft zegt dat het probleem bij electronicarts zit (makers fifa) alleen zij helpen me ook niet echt verder...

    Wie o wie wilt en kan ons hiermee verder helpen?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb een probleem met Live.

    Mijn internet doet het gewoon prima (draadloos en de router staat beneden), alleen mijn verbinding via ICS werkt niet en als fout wordt er opgegeven dat er geen ip-adres is toegekend door mijn netwerk en als ik hem direct op de router aansluit werkt ie overigens prima :confused:.
    Hopelijk kan iemand me helpen en alvast bedankt :thumbs:
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vast al vaker gevraagd, maar kan ik mijn e-mail adres van XBL veranderen?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ICS + router = werkt niet <punt> dus je bevindingen zijn correct! Nat is dan altijd moderate of strict en je zult veel last hebben van lag
    helaas nog niet
     
  12. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    geen stabiele verbinding

    ik heb nu maandje xbox live met wireless adapter van MS werkt allemaal goed alleen ik heb erg veel lag als ik online speel.

    waarschijnlijk komt het erdoor omdat mijn Speedtouch en Wireless adapter niet lekker samen werken compatible. omdat mijn pc staat 1 meter van me xbox vandaan en die heeft noooit probleme met draadloos verbinding altijd vol bereik.

    ik had paar oplossing gekrege tijdje geleden maar ik weet niet egt hoe ik die moet uitvoeren

    1. Veranderen van draadloze kanaal.
    2. Veranderen van Wireless Network Mode (B-only , C-only of Mixed).

    weet jij toevallig ergens een guide ofzo die mij hiermee zou kunnen helpen of heb jij misschien nog andere ideeen waardoor ik normaal op xboxlive zou kunnen spelen ik had er ook aangedacht om gewoon kabel te trekken vanuit modem/router naar mijn xbox dan zou ik tog wel stabiele internet hebben ?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lag kan alles betekenen ... hoe is je signaal volgens de adapter? heb ej ook wel eens geen lag .. wanneer is dat?
     
  14. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    als ik in het menu van netwerk settings kijk staat hij nu op 2 streepjes geel en dan soms weer 3 groen verschild beetje maar bijv met halo dan laggt ie in het begin heel erg en dan weer effe 2 min niet en dan bijv op het laatst ook weer het is meestal niet allemaal lag achter mekaar maar af en toe neit stabiel dus

    ik heb ook geprobeerd xbox in woonkamer te zette had ie even slechte verbinding zou het misschien iets met firewall kunne zijn
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit ligt eerder aan de router .. welke signalen zend de router uit?
     
  16. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    als je kwa lampjes bedoel eerste 2 lampjes brande en 3 en 4 gaan aan en uit en 5 knipperd heel snel.

    wij hebbe nog 2 pc op draadloos netwerk en die hebbe nooit ergens last van altijd Vol bereik
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Met de activiteit van die lampjes op zich kan natuurlijk niemand veel maar dat heel snel flikkeren is dat wanneer je op xbl speelt? Zo ja, als dit het send/receive signaal van je router is heb zit je misschien gewoon een overbelasting verbindingsprobleem door teveel (actieve) aangesloten PCs,...
    Merk je een verschil in lag als je enkel je xbox hebt aangesloten? Normaal zou het niet aan je firewall instellingen mogen liggen neem ik aan als je soms wel, soms geen lag hebt. (je NAT settings staan op open?)

    Om dit te proberen ga je gewoon naar het setup scherm van je router, daar kan je normaal bij settings zowel het kanaal als de wireless mode ingeven. Het beste voor het kanaal is dit vast te laten staan (ikzelf neem altijd 11) ipv op auto. Sommige (eerder oudere) wireless kaarten kunnen anders nogaleens disconnect problemen geven bij het switchen. De mode zet je bij twijfel best op zoveel mogelijk, daar zal het bij jou normaal gezien trouwens niet aan liggen.
     
  18. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had alle pc's die op netwerk zaten uitgezet en ik kon gewoon perfect halo3 online doen totaal geen lag gewoon hele tijd groen had ik 1 potje me pc weer aangezet was het gelijk weer klote dus ligt het dan aan overbelasting van me netwerk en zoja wat kan ik daaraan doen behalve me pc uittezeten als ik op xbox live zit bij pes2008 had ik nog heel klein beetje lag afentoe maar daar was het ook Veel minder

    dat verandere van draadlooskanaal en netwerk mode heb ik nog niet geprobeerd hoe kom ik op router setup pagina ? :)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Tim15 betere router kopen .. of je xbox bedraad aansluiten... aanpassen helpt niet je netwerk blijft overbelast
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zowiezo heeft PES 2008 problemen met Xbox Live. Er schijnt daar ook veel last te zijn van lag. En zoals Fardo zegt, een betere router kopen of je Xbox bedraad aansluiten. Een vriend van mij heeft ook welleens 2 pc's aanstaan + 2 Xbox consoles. Alle vier aangesloten op het internet en geen last van connectieproblemen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina