1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen geleden wilde ik live proberen, kabel aangesloten aan beide kanten (xbox + router) en het werkte in 1 keer zonder ook maar iets te hebben moeten doen ervoor :p
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zo hoort het ook, en dat is de bedoeling van plug'n play. Maar waarom dan posten in het vragen/connectie problemen topic als er niets mis is?
     
  3. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    maar als ik een kabel trek van me router naar me xbox blijft me netwerk dan niet overbelast?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als je de kabel trekt, rechtstreeks naar je modem, zonder de router dus, dan zou hij het gewoon perfect moeten doen. Gewoon proberen. ;) Ik denk niet dat jouw netwerk dan overbelast is.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ok. ICS werkt dus niet en nu heb ik geprobeerd om hem direct aan te sluiten aan de router. werkte beter dan voorheen met ICS alleen hij staat wel op strict bij nat:eek:.
    Als er nu een andere router gekocht wordt , moet je dan niet ook gelijk een ander abbo?
    Anders koop ik wel een xbox live compatible router en ben ik (hopelijk) van dit gedoe af.

    Alvast bedankt. :b:
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je huidige router probleem kan je ook oplossien .. ik heb alleen meer info nodig van je router specs etc. zie lijstje... een andere abo is niet nodig
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ok ik zal dat lijstje proberen in te vullen.
     
  8. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een router en modem in 1 maakt dat neit uit ? :)
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik weet niet wat voor merk je hebt, en hoeveel uitgangen hij heeft?
    Probeer anders eens alle kabels eruit te halen, en alleen die van de Xbox 360 erin te laten zitten. Eens kijken of je dan ook last hebt van connectieproblemen.
     
  10. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    alcatech hij heeft maar 1 poort en die word niet gebruik we doen alles draadloos :)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Alcatech heb ik ook een tijdje gehad, maar die van mij gaf ook problemen. Misschien omdat je alles draadloos doet, is er iets verkeerd ingesteld, of heeft hij geen goeie connectie..? Ik zou het anders niet weten..
     
  12. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    voor PC's enzo doet ie het prima ik probeer wel keer met kabel op xboxlive
    en anders moet ik voortaan maar me pc verbinding uitzette als ik ga xboxe :p
     
  13. djp

    djp Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij heeft problemen met xboxlive in combinatie met FIFA08,als hij probeert een xbox live wedstrijd op te starten dan krijgt hij een melding dat hij eerst aangemeld moet zijn op xboxlive.

    Dit terwijl hij gewoon op xboxlive zit en online is, bij andere spellen heeft hij dit probleem niet zegt hij,hij kan ook gewoon online berichten versturen dus dan zou je zeggen dat de verbinding goed is.
    Het spel fifa herkend gewoon zijn xboxlive verbinding niet?
    Bij mezelf lukt het we, krijg dan gewoon een aanmeldprocedure en moet dan een EA account aanmaken,maar zover komt hij niet eens.
    Wat zou hier volgens jullie het probleem zijn, microsoft zegt dat het probleem bij electronicarts zit (makers fifa) alleen zij helpen me ook niet echt verder...

    Wie o wie wilt en kan ons hiermee verder helpen?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:NAT staat op strict , ook als ik op de router aansluit. ICS werkt ook opeens niet meer.
    Welke provider?: KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Verzonden Items: 111,223 Kb p/s , Ontvangen Items : 73,126 Kb p/s

    Modem

    Welk merk modem heb je?:KPN Experia Box
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Ja
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:windows

    Router

    Welk merk router heb je?:KPN Experia Box
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:Ip-adres met ICS en als ik hem op de router aansluit Strict NAT
    Wat heb je geprobeerd?: voor het IP-adres ip-adres proberen te veranderen maar dat lukte niet.
    Waar stopt de test?:ICS : IP-adres , NAT probleem : nergens
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):-

    Als je iemand niet kan zien of horen-

    Wat staat er bij NAT?:Strict

    Ik weet alleen niet wat modemtype en routertype is en Firmware.

    Misschien is dit het type : Thompson Speedtouch 780 WL ? alleen als ik op die portforward.com kijk dan staat er 780 v6 en 716 WL :confused:
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  15. abuserkadayf

    abuserkadayf Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    elke keer als ik sign in doe..meld ie me ook gelijk aan bij windows mesenger hoe kan ik dit disablen?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet je xbox 360 direct op de router aansluiten. ICS kan nooit op open hebben gestaan. Ik kan je helaas niet helpen

    In je router moet je upnp enabelen en je xbox 360 op automatisch zetten (geen port forward gebruiken) Je nat zal nu open zijn

    [yt]TbLby0R8BcA[/yt]
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Offtopic: 19 berichten? :eek:
     
  18. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb opeens sinds een paar dagen problemen met mijn draadloos netwerk. De ene keer kan ik nog inloggen maar pleurt ie me er na een paar minuten weer uit, de andere keer geeft hij gelijk DNS failed op.. Dus ik heb de codes die hij dan opgeeft even opgeschreven, misschien dat jullie mij kunnen helpen. Codes:
    W: 0000-0021
    X: 0000-F001
    Y: 0000-0000
    Z: 8015-1904

    Dit probleem heb ik dus pas sinds een paar dagen, daarvoor heb ik wel altijd normaal kunnen Liven. Nu kan het niet, of heel af en toe zo traag als de tifus.. En dan lig ik er vaak alsnog binnen een paar minuten uit. Dus als iemand mij kan helpen zou dat fijn zijn. Bij voorbaat dank.
     
  19. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    hee, ik had een vraagje.
    Ik heb een pc met windows media center daarop. het is die laatste versie, update pack 2 of iets dergelijks. Nou heb ik geprobeerd om m'n windows media PLAYER te connecten met m'n xbox. Ik heb windows media player versie 11. Ik klik op media delen, vink dat boxje aan en druk op ok. Maar vervolgens vind hij m'n xbox 360 niet? help!
    Btw, ik heb m'n media center wel met m'n 360 verbonden gekregen, dus ik denk niet dat het aan de verbinding ligt!
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik weet niet waar ik mijn vraag moet stellen, doe het daarom maar hier omdat het wel met xbox live te maken heeft.

    Ik zie veel mensen met een andere ( eigen ) gamerpicture. Bijvoorbeeld van hun voetbalclub of iets dergelijks. Nu wil ik dit ook graag maar ik zou niet weten hoe dat moet.

    Kan iemand mij hier mee helpen?

    Alvast bedankt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina