1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rudebizzy

    Rudebizzy Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Iemand die mij hier mee kan helpen ?

    Ik heb hierbij nog een probleempje want als ik dus die router gebruik en ik ga internetten dan gaat et allemaal stuk trager. als ik iets download begint het bij 2 kb per seconde en gaat et heel langzaam omhoog. nou kreeg ik bij azureus al een berichtje dat ik me UPnP moest configureren, alleen weet ik niet hoe.
    Of ik moet een aantal poorten openen maar weet ook niet hoe dat moet..
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  2. frank1982

    frank1982 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik kreeg van de week de zelfde melding. Komt volgens mij door de problemen (maintanance) die X-box Live momenteel heeft.

    Ik zou zeggen probeer het van de week nog eens.

    Greetz Frank
     
  3. kasper91

    kasper91 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik zit met een serieus probleem. Een week geleden heb ik de wireless adaptor voor de 360 aangeschaft. Nu probeer ik dus ff xbox live in te stellen vind de wirelless adaptor mijn netwerk niet. Ik heb een kpn experia box hier thuis staan. Nou heb ik al van alles geprobeerd wat hier op het forum wordt gepost. Ik heb bijv. mijn beveiliging van mijn modem van WPA naar WEP gezet, (ook toen vond hij het netwerk niet),Ik heb de firewall van mijn modem uitgezet. Niks helpt. Zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik moet doen, ik wordt er gek van!
     
  4. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een paar suggesties, wellicht heb je het al gedaan, maar wie weet:

    1). Staat het versturen van SSID uit? Indien ja, dan zelf de SSID invoeren
    2). Staat MAC access control aan op jouw modem? Indien ja, MAC adres van jouw Xbox toevoegen.


    Ik heb handmatig connectie gemaakt met mijn router, dus niet zelf laten zoeken.
     
  5. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan sinds gister niet op marketplace komen.. unavailable..

    hoe kan dit nouweer? straks loop ik die gratis game mis door deze grappen en grollen...


    [edit] nu doet ie het opeens weer.. raar... overbelast?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  6. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

    Ik heb niet zozeer alleen een probleem met xbox live maar meer in het algemeen. Ik heb vanaf de internetkabel die mijn kamer binnenkomt een switch tussen gezet. En die switch houdt iets tegen of werkt niet goed, want ik kan geen verbinding meer krijgen met internet. De xbox loopt vast bij het ip adres en de computer maakt eerst wel verbinding maar daarna kan hij niet verbinden met alle dingen uit het netwerk. Bij hem ligt het ook aan het ip, dus kun je daar op een knop klikken met proberen het ip adres te herstellen, maar dat werkt ook niet, dus dan komt de pc met de geniale tip dat ik naar de beheerder van het netwerk moet gaan voor assistentie. Tsjah in theorie is dat ons pap maar die heeft er nog minder verstand van dan ik. Dus mijn enige hoop zijn jullie.... Heeft hier iemand enig idee hoe dit kan, want die switch hoort tog niets uit de data te veranderen?

    Alvast bedankt.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    @sneaky - ehm ik heb meer info nodig ... misschien is je switch geen switch en misschien is je modem geen router
     
  8. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    De modem en router is iig goed, want die switch is alleen voor bij mij op mn kamer, zonder de switch doet xbox live het wel en internet op de computer het ok maar wat betreft die switch deze is het:http://www.gcshop.nl/product.php?id=7222

    Ik heb het net nog een keer geprobeerd en bij de computer komt er de melding te staan: het netwerk heeft geen netwerkadres aan uw computer gegeven. Is dit hetzelfde als het ip adres? moet je dat misschien handmatig instellen?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Heb je een andere kabel geprobeerd? Waar heb je je netwerk kabel van je router ingestopt?
     
  10. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb de kabel van het aansluitpunt aan de muur rechtstreeks in de pc en de xbox gehad dan doet hij het goed, Ik heb de kabels naar de switchen allemaal in elke poort gehad. In welke poort zou de kabel van de router dan moeten zitte?
    Nu zit ik voor de computer beneden en hier werkt alles perfect. En het ligt dus niet aan de switch volgens jou?
    Zou ik aan de computer en de xbox allebei een vast ip adres met de hand moeten geven? misschien dat hij het dan wel doet?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik weet niet welke port je hebt gebruikt van de switch (wan port neem ik aan) het kan ook een kabel breuk zijn of iets anders .. zet je xbox eens beneden neer .. werkt het dan wel? weet je zeker dat je een router hebt :+
     
  12. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ich habe eine probleem! (Mijn Duits is slecht ja)

    Ik kan niet connecten naar Live, als ik die connection test doe is alles goed, maar als ik connect krijg ik een error, kan dit omdat ik mijn account een paar uur geleden heb gerecovered op een andere xbox?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    @sneaky - ik denk dat je switch defect is .. of de kabel welke naar de switch loopt

    nope .. ik heb meer info nodig
     
  15. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer info? :+

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Kan niet connecten naar live, krijg dan de foutmelding dat ik of moet recoveren (Wat niet lukt na alles invullen enzo krijg ik dan Signup is currently not available) of connection testen.
    Welke provider?: Casema
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:Your xbox live membership information is not valid. Please use a profile that contains valid membership or recover your account.
    Wat heb je geprobeerd?: Account recoveren, lukt niet, op het eind als ik alles heb ingevuld krijg ik de error: Signup is currently not available.
    Waar stopt de test?: ICMP (Foutcodeding: W: 0000 - 000B X 0000 - F001 Y & Z zijn gewoon 0000-0000)
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): /

    Het ligt zeker weten niet aan mijn modem/router ik kan gewoon internetten, maar een opmerking over hierboven. Een paar uur geleden heb ik mijn account dus gerecovered op een andere 360, misschien ligt het daaraan?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Je moet op deze xbox ook je account ecoveren ... maar je hebt nu een ander probleem (als de test stopt bij icmp)

    kan je meer info geven .. modem router etc. .. gewoon internetten zegt niets
     
  17. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Hallo,

    ik probeer Live aan de gang te krijgen op mijn 360.
    Nu heb ik een gamertag aangemaakt.
    Nu geeft de xbox aan dat ik deze moet recoveren.
    Als ik dat doe moet ik gamertag invoeren, emailadres, password etc. Daarna gaat hij recoveren.
    Vervolgens krijg ik de volgende foutmelding:
    'Can't sign in to Xbox Live. Make sure your storage device is connected and that you are connected to the Internet.

    80150003:0'

    Wat kan ik hier aan doen?
    Als ik mijn Xbox Live test in het dashboard kan ik gewoon verbinden...
     
  18. Maccadon

    Maccadon Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de optie om mijn chat over mijn speakers te laten gaan nergens meer vinden.
    Ik heb ooit de optie gezien dat ik kon kiezen tussen de headset of speakers maar waar?
     
  19. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij personal setting als je op de xbox guide button duwt, Maar fardo het probleem is al opgeloste, of ja niet opgelost maar ons mam heeft hem teruggebracht en tegen ons pap gezegd dat hij maar een extra kabel naar mijn hok moet leggen en hoewel hij het er niet mee eens was moest hij het toch doen:+ Maar iig hartelijk bedankt voor de hulp
     
  20. revdpoel

    revdpoel Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox connect via laptop

    mijn zoontje heeft sooelt halo via zijn XBOX (niet de 360, maar de normale)
    Nu wil hij via XBC 5.1 spelen

    ik heb speedtouch 546 (modem-router) welke direct op desktop PC is aangesloten
    op deze speedtouch 546 zit een linksys wap54g access point aangesloten
    via dit access point kan ik draadloos internetten met mijn laptop

    op de laptop hebben we xbc 51. geinstalleerd. Er loopt een rj45 kabel van laptop naar xbox. Vroeger (rj45 van desktop pc naar xbox, dus niet draadloos) werkte alles

    Wat doen we fout ?

    graag hulp
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina