1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hier het lijstje posten met zijn setup .. ik kan niet ruiken wat hij heeft ;)
     
  2. Aerz

    Aerz Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd er wel rekening mee dat er mensen zijn voor wie deze methode nog niet heeft gewerkt, inclusief ikzelf..
     
  3. dutchonly

    dutchonly Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  4. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de test:

    wireless network not connected


    En alles is er... Wat kunnen de oorzaken zijn?
     
  5. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is je router niet goed geconfigureerd. Als het lampje namelijk rood is betekent dat dat je adapter klaar is om verbinding te maken maar geen netwerk er op is aangesloten.

    Ik zou ff M$ bellen wat er mis is.
     
  6. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, hij heeft dus een SITECOM WL-535 54G Wireless router maar die staat niet in die lijst. Weet iemand hoe je er dan voor kunt zorgen dat zijn nat open is?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan je een lijstje invullen van je setup (zie startpost) thnx
     
  8. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik de xbox live test doe, komt er: wireless network not connected.

    Het zal waarschijnlijk wel te maken hebben, met m'n router? Wat kan het probleem zijn? Waar moet ik iets aanpassen?

    Greetz
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoe heb je je xbox aangesloten op je router? heb je een beveiliging? meer info graag
     
  10. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren zo'n draadloos bakje voor m'n xbox, maar hij wil niet verbinden met mijn router... Heb geen idee, wat het kan zijn, ik weet wel dat er alleen 2 mac adressen op m'n router mogen, voor de veiligheid, misschien dat het dat kan zijn?

    Voor de rest, hoe of wat zou ik moeten veranderen aan m'n instellingen?

    W: 0000-0000
    X: 8000-0011
    Y: 0000-0000
    Z: 0000-0000
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit probleem heb ik ook sinds gister dus is algemeen probleem. ik kan niet meer op xbox live komen en hij zegt dat ik test connection kan doen mja dat helpt niks.
     
  12. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen hulp meer nodig, ik heb het probleem gevonden! Ik heb het gateway gereset. Jupla! :thumbs:
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb hem ook gereset en nu doet hij het weer :0
     
  14. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er in de beginpost ook over microsoft points gesproken wordt:

    De doosjes voor Microsoft points, en Xbox live gold lidmaatschap zijn veranderd. Ik kwam aan bij de Bart smit maar kon ze eerst niet vinden. Xbox live lidmaatschap is nu een oranje doosje met een oranje voorkant. Met in grote witte letters LIVE met daaronder 2 logo's, Windows Vista logo (Games for Windows) en het Xbox360 logo (Xbox360).

    Het doosje van Microsoft points is een oranje doosje met een GRIJZE voorkant. In het groot "...." (aantal punten) met daaronder MICROSOFT® POINTS. Dan heb je rechtsonderin in het wit LIVE staan met daaronder Windows Vista logo met tekst en het Xbox360 logo met tekst.

    Mijn excuses als dit al eerder vermeld is. Mogelijk (als men dat wil) kan ik foto's van de doosjes maken, zodat het wat duidelijker is :)


    ---

    Edit: Als ik bijvoorbeeld een Amerikaanse account aanmaak, zodat ik bijvoorbeeld de US army gamer pictures kan downloaden. Kan ik dan met een 'Nederlandse' account ook deze gamer pictures gebruiken? Zo kon ik de gamer pictures van me 'hoofd' account gebruiken op m'n trial account.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  15. Jaan

    Jaan Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond kapte Xbox Live er in een keer mee en vandaag kan ik 'm ook al niet opstarten. Hij geeft aan dat ik een probleem heb met het Maximum Transmission Unit (MTU). Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad en weet dus ook niet hoe ik het moet oplossen.

    Heeft iemand een idee?
     
  16. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb een vraag ik had me eindelijk (bijna) geregistreerd voor live
    maar men ma heeft geen creditcard en ik ben te jong,
    is er een manier om zonder creditcard op live te gaan
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yep, die kun je gewoon op andere accounts gebruiken, ze staan dan gewoon op je HDD. ;)

    Een creditcard hoeft niet, je moet kiezen voor een Silver account. Die is gratis en geeft je toegang om demo's te downloaden, content en natuurlijk online te zijn. However, online spelen kan niet met een silver account. Als je voor het eerst een Silver Xbox Live account aanmaakt kun je 1 maand gratis online spelen. Na die 1 maand kan dat niet meer. Om dan weer Xbox Live gold te krijgen kun je gewoon naar de dichtbijzijnde intertoys, free recordshop of een andere winkel gaan. Daar verkopen ze Xbox Live Gold kaartjes, te weten van 3 en 12. 12 maanden kost 60,- en 3 maanden kost rond de 20,-.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hai,

    ik denk dat ik al een jaar videos naar de Xbox360 gestreamd heb zonder probleem. Sinds enkele dagen lukt het niet meer!
    Ik probeer .avi bestanden, die sinds een geruime tijd wél afgespeeld kunnen worden op de Xbox360 te streamen. Dit lukt niet en ik krijg een foutmelding.
    Probeer ik vervolgens een nieuwe video te starten, word ik vaak teruggebracht naar de video-tab waar je een source (HD, computer, USB etc.) kiest. Het laden van de connectie met de PC duurt dan lang en faalt uiteindelijk.
    Op de computer krijg ik dan ook een melding, dat er een fout is met de connectie en dat deze niet lukt.

    Wellicht weet iemand hier meer over? Hoe kan ik dit oplossen?

    En als ik meer concrete foutmedlingen of screencaps moet geven, roept u maar!
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  20. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik ben te jong (ze checken me email om te zien) dus ze hebben hem nodig om de leeftijd te "bevestigen" van me ma
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina