1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is er al meer bekend over wanneer wij (nederlanders) gebruik kunnen maken van bijvoorbeeld de televisie functie?
    Zie deze foto:

    [​IMG]

    Ik heb trouwens geen idee hou oud deze foto is, kijkend naar het ontbreken van tabs die er nu zijn.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waarschijnlijk nooit, omdat de nederlandse internet providers voor een ander protocol hebben gekozen

    Je xbox moet je direct aansluiten op je router ... dus niet via je pc .. of wireless adapter kopen .. of kabel trekken naar je xbox 360 van af je router of kabel via stroom (kost ook 80 euro) .. enige oplossing
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoi,

    Ik probeer het nog maar eens, misschien heeft toch nog iemand een oplossing/suggestie. Ik heb sinds begin van dit jaar een draadloos modem van Telfort. Hier heb ik gelijk een wireless adapter voor achterin de 360 gekocht. De verbinding op zich doet het goed alleen ongeveer om de 30 minuten verbreekt de xbox de verbinding en moet ik weer opnieuw aanmelden. Heel irritant dus... Ik weet niet waar het aan ligt maar ik zat te denken aan bijvoorbeeld een controle om het half uur waardoor die de verbinding verbreekt... Bij cod4 heb ik ondertussen een manier gevonden om te kunnen blijven gamen, na elk potje moet ik even het usb kabeltje van de adapter er snel in en uit halen, hierdoor springt het lampje even op rood en daarna weer op groen. Vanaf dat moment kan ik weer een half uur gamen voordat ie weer de verbinding verbreekt mits ik het kabeltje er niet even snel in en uit haal. Het is allemaal niet zo handig en ik vraag me dan ook af of iemand een mogelijke oplossing weet. Trouwens heb ik met mijn Wii er helemaal geen last van. Alle oplossingen/suggesties zijn welkom...

    alvast bedankt

    Daniel
     
  4. darkjezus

    darkjezus Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem als ik bij call of duty 4 host ben. Wordt de game bijna altijd ended. Maar ik heb hele goede verbinden anders zou de xbox mij ook niet kiezen maar het vage is ook dat iedereen hele goede connectie heeft maar dan is mijn verbinden een paar seconden heel erg laag en dan wordt het weer goed maar dan heeft de xbox al de game ge end
     
  5. Carin

    Carin Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    ja ook wij hadden dit probleem (zie eerdere berichten) en ik werd van Xbox helpdesk naar planet helpdesk heen en weer gestuurd en na bijna een week ben ik op t heldere idee gekomen om eens de helpdesk van de router te bellen en (let OP) binnen 5 minuten werkte alles.....
    De router is beveiligd en moet de xbox toe laten en ik wist echt niet hoe dat moest....misschien heb je er iets aan
    gr Carin
     
  6. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Eh, ik heb een beetje een vreemde vraag denk ik.

    Volgens mijn moeder hebben wij een draadloos netwerk. Ik geloof hier alleen niets van want we hebben maar 1 pc, dus waarom zouden we dat in vredesnaam moeten hebben. 8) Er zit ook gewoon een draadje aan de modem geloof ik. Maar goed, kan ik ergens op de pc zien of we een draadloos netwerk hebben?
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Misschien heeft je moeder geen ruk verstand van internet en zegt ze maar wat. Je zou even kunnen kijken bij Computer > Configuratiescherm > Netwerkverbindingen. En misschien ondersteunt de modem wireless internet?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Huppel even naar het modem en controlleer 2 dingen.
    1. Antenne aanwezig.
    2. Ledje met de tekst WLAN.
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat sowieso :+ Maar goed ik weet ook niet veel.

    Er staat alleen een pictogram met LAN-verbinding, daaronder verbonden en het type is 3com Etherlink XL 10/100 PCI TX NIC (3C905B-TX)

    /edit: ik zoek de modem, kan hem niet echt vinden verder 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik wel een modem? Ik kan hem niet vinden in ieder geval, liggen alleen wat stekkers bij de PC8)

    Ik zie bij configuratiescherm wel de optie 'draadloos netwerk in stellen'. Zegt dat nog wat of ook niet?
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Volg de internetkabel aangesloten op je pc, waarschijnlijk zit de modem in je meterkast of zoiets.
     
  12. Orclaf

    Orclaf Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    We zijn laatst over gestapt op telfort internet + bellen.
    We hebben nu een Zyxel modem/router.
    Bij de conectie test is alles goed, en NAT staat open.
    Helaas valt telkens na ongeveer een half uur mijn xbox live weg: ''disconnected from xbox live''
    Weet iemand wat dit is?

    Groeten,
    Orclaf
     
  13. Orclaf

    Orclaf Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het met een draad verbonden..
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    in de herhaling :

    Modem met een draad of draadloos aangesloten?
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    welke firmware heeft je modem?

    Kan je zien in het hoofdscherm als je op je modem ingelogd bent
     
  16. Orclaf

    Orclaf Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Firmware:
    ZyNOS Firmware Version: V3.40(AJZ.2)
    DSL Firmware Version: TI AR7 06.00.04.00
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je zelf nog instellingen in je modem gezet , zo ja welke?
     
  18. Orclaf

    Orclaf Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb allen UpnP aangezet zodat m'n NAT open staat.
     
  19. marchandize

    marchandize Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik zit met het probleem tot ik geen verbinding krijg. ik heb gekozen voor het delen van internet (ICS) verbinding dus. Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg de melding dat mijn DNS verbinding mislukt. Wat moet ik nu doen ???

    Please somebody help me !!
     
  20. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Modem gevonden! Zat inderdaad in de meterkast :+ Dat is wel mooi want dat is vlakbij de tv dus dan kan ik ook gewoon een kabel erin stoppen, ethernetkabel moet er dan toch in?

    Double check

    /edit: is het ergens mogelijk om op internet te checken of een bepaalde nick al bezet is of niet?
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina