1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keeldar

    keeldar Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nog op je xbox live account
    als je je email adres bent vergeten
     
  2. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Sinds ik een WRT54GR linksys router, Firmware Version: 1.11, Jan 17, 2007, heb heb ik problemen met xbox live. Ik heb in de router de poorten 3074 en 88 opengezet zodat ik prima een "Open" NAT heb, geen problemen daarmee.
    Het probleem doet zich voor bij halo 3 (heb nog geen andere games), de karakters blijven 3 seconden in de zelfde richting lopen als ze liepen en daarna komt er een zwart scherm. Er staat geen "Starting game..." of iets dergelijks onder de score. Na 10 seconden ben ik weer terug in het spel.
    Het is niet een heel groot probleem, maar wel vreselijk irritant. Weet iemand waar dit aan ligt en of het op te lossen is? Ik gebruik geen draadloos voor mijn box.

    Bvd,
    Masx
     
  3. damn!

    damn! Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 1 maand gratis Gold te goed, nu heb ik mijn xbox pas en moet ik me dus nog aanmelden voor Live. Mijn vraag is eigenlijk, kan ik me nu aanmelden voor Silver.. en later, wanneer ik dat wil, mijn Gold trial in laten gaan?

    Alvast bedankt ;)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee .. je kan alleen 1 maand gratis gold krijgen als je een nieuw silver account aanmaakt. Daarna gaat gelijk de maand gold in .. het geldt alleen voor nieuwe accounts (max 3x per console)
     
  5. damn!

    damn! Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, thx.
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey mensen, ik heb een(klein)probleempje.

    Met CoD4 krijg ik namelijk na een tijdje online spelen een message: enemy is forfeiting in xx seconds en dan is iedereen weg en is het potje afgelopen.
    Het rare is dan dat mijn hele internet dan plat ligt voor een aantal minuten en daarna kan ik weer verder. Maar vaak krijg ik dan toch weer hetzelfde. Dit gebeurt me eigenlijk pas na de update. Soms kan ijk een uur spelen en soms 5 minuten voor het gebeurt. En als ik dan xbox live test zegt ie: DNS failed. Ik heb verder nooit problemen en internet gaat er eigenlijk nooit uit als ik een game speel, alleen nu dus bij CoD4 soms. Alles is verder goed, router is open enzo.

    Edit: deze gozer heeft dus blijkbaar hetzelfde: http://www.gamespot.com/ps3/action/...how_msgs.php?topic_id=m-1-42434166&pid=939213

    Waarschijnlijk is dat dus alleen zo als ik de host ben?
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  7. ulas1905

    ulas1905 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    ik had een vraag. Op dit moment heb ik geen gold, maar een silver abonnement. Maar ik hoorde dat als je een nieuwe account maakt 1 maand gratis xbox live gold krijgt. Ik heb dit gedaan en heb nu inderdaad 1 maand xbox live gold. Maar als ik nu met een andere account wil spelen kan dat niet. Is dit normaal of is er toch een manier om met een andere acount te spelen?
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is zie je dan vlak voor het gebeurd rechtsonderin de namen van iedereen met de tekst 'Timed Out' erachter.. Denk dat het met de bandbreedte te maken heeft.. :confused:
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dit ligt niet aan jou. Er zijn problemen met xbox live en op het moment wordt er aan gewerkt. Zal vandaag of morgen over zijn. Ik denk zelf binnen een paar uurtjes.
     
  10. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb net COD4 van iemand hier gekocht, de promo versie. Als ik ermee online wil staat er heel lang downloading game settings waarna hij zegt you must be conected to xbox live...terwijl ik dat gewoon ben? Wat is dit? Met promo kan je toch wel gewoon online?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  11. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Live ligt er dus nog steeds uit!
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die 1 maand Xbox Live die je met het andere account geactiveerd hebt is account verbonden. Je kunt geen nieuw account aanmaken, bijvoorbeeld A om dan met B online te spelen.

    Ja, met een promo kun je gewoon online spelen. Ik denk dat het iets te maken heeft met de update van vandaag. (Xbox live, that is.) Het zal morgen vast wel weer in orde zijn en dan kun je die game settings normaal downloaden.
     
  13. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb precies hetzelfde probleem en ik heb al vaak online gespeeld
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    jazeker, dat ligt niet aan je game maar aan het onderhoud van Xbox LiVE van vandaag.
    LiVE doet t nog niet helemaal naar behoren

    Zie deze Thread:http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=113273
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dit komt door het onderhoud van Xbox Live, de update van vandaag. Morgen of misschien nog wat langer kun je weer normaal online spelen. Ik kon iig wel wat games online spelen net.
     
  16. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor ik mijn probleem vertel zeg ik eerst maar even dat ik denk dat ik het hier het best kan posten, weet iemand het beter, meld het dan ff aub:p

    Ik heb nu een paar EA games, en als ik daar mee online wil zegt hij dat ik een EA account aan moet maken.
    Dan klik ik op doorgaan(maken van profiel) en dan zegt hij: To creata a account you must be 13 or older.
    Maar bij mijn emailadress die ik bij mijn account van xboxlive opgegeven heb is mijn leeftijd gewoon zoals die nu is(15 dus).
    Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

    Alvast bedankt
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik denk dat je de leeftijd van de aan je LiVE gekoppelde emailadres moet aanpassen zodat t lijkt of je 18 bent
     
  18. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteravond, na het onderhoud van Xbox Live, ook een probleem.

    Telkens als ik in Xbox Dashboard kom word ik gedisconnected. En als ik een game opstart doet Xbox Live het wel weer goed.

    In Dashboard staat ook telkens de melding: Connect To Xbox Live, als ik dit doe krijg ik een pop up scherm te zien met 'AWF Frostbite ... friends online' maar vervolgens komt er weer Connect to Xbox Live te staan.:{

    Heeft iemand hier een oplossing voor? Of hebben hier meerdere mensen last van?
     
  19. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is 't m juist, ik dacht dat ik dat al had staan op 18.
    Waar kan ik dat veranderen?

    @Frostbite, dat had ik gister tijdens die update nog, hoop niet dat ik er nu nog last van heb, ga zo ff kijken
     
  20. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit probleem ook! meldt aan en vervolgens weer af....|:-
    Kan nu al 3 dagen niet online spelen!:eek:=(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina