1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tije Boven

    Tije Boven Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik wou vandaag op de xbox gaan, maar mijn account was geschorst.
    Ik weet al wat het probleem was, maar ik wist niet dat het illegaal was.

    Ik had het woordje 'fuck' in mijn naam staan.

    Wat moet ik doen?
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je daaromtrent dan geen informatie gekregen? Of op je aan xbox live gekoppelde emailadres? Normaal staat het vermeld. Ik neem aan dat de ban niet zo heel erg lang zal duren, misschien dag of week. Duidelijke informatie is er niet echt over hoe lang voor welk offense wordt gegeven.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  3. LeafyBlade

    LeafyBlade Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met het forwarden?

    Ik gebruik altijd een programma hiervoor, simple port forwarding.

    Werkt perfect en is ook al gelukt bij bv. Warcraft3.

    Nu heb ik sinds kort xbox live en die zegt dat ik moderate connection heb. Ik wil dus forwarden.
    Op internet gezocht welke ports open moeten, heb het ook gedaan, maar het werkt niet, ik heb nog steeds een slechte verbinding.
    Deze ports zijn allemaal open: (Ik begrijp dat het er veel zijn, maar ik wou gewoon zeker weten :x)
    [​IMG]

    Toch doet hij het niet.

    De verbinding is via mijn laptop -> ethernet cable -> xbox.
    Al mijn firewalls staan uit en AVG (free) kan het niet zijn.

    Degene die mij hiermee kan helpen is echt een held! \o/
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je ook al even gekeken naar de startpagina van de [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc. [Deel 3] thread? Zoals de titel zegt is die eigenlijk specifiek voor NAT problemen.

    Op zich is portforwarden niet zo moeilijk. Ik neem trouwens aan dat je router de Davolink 201-AMR is, te zien op je screenshot? Indien zo zou deze normaal ook UPnP moeten ondersteunen, als je dit activeert en alle portforwards uitschakelt zouden al je programma's in het vervolg moeten werken zonder problemen en zonder dat je nog manueel poorten moet adden (of in jouw geval met dat programmatje).
    Na deze verandering wel even je router & modem hard herstarten, d.w.z. een paar minuten van het electriciteitsnet halen alvorens terug aan te zetten.

    Wil je het toch bij portforwarding houden moet je eens even deze specifieke portforward guide gebruiken en vervolgens nog eens je connectie testen op je xbox 360. Het zou namelijk kunnen zijn dat je programma niet(meer) werkt, bv. na een firmware update.
     
  5. LeafyBlade

    LeafyBlade Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, dat UPnP zou wel helemaal super zijn, hoe zet ik dat dan aan? Ik heb al gekeken maar kon het niet vinden..
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hm blijkbaar wordt UPnP toch niet ondersteunt, toch niet bij de DV2020, maar ik ben op een forum nu ook tegengekomen dat het bij de 201 AMR ook niet zou beschikbaar zijn...
    Op de site van Davolink zelf vind ik zelf ook niet de manual van de juiste router, vreemd.

    In elk geval als de optie wel of niet zou bestaan vind je die wel snel terug op je routerinstellingspagina. Indien niet moet je toch eens de manuele portforward guide gebruiken.
    Ps; als je de DMZ optie zou hebben aanstaan in je router, moet je deze even uitzetten. Kan interfereren met correcte portforwarding.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Na 1546 posts wordt het tijd voor een nieuwe deel 6.
    Deel 6
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina