1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Tommeh

    Tommeh Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Download 12,46 mb/s
    Upload 0,77 mb/s
    Ping 41 ms

    Rond maar/april 2011 hebben we glasvezel, en ik dank god op mijn blote knieeën als we geen experiabox krijgenO-)
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb gelukkig Ziggo en heb daar nu een download van 80Mbps.
    Eind 2010 wordt dat opgeschroefd naar 120Mbps.

    Terug komen op jouw probleem.

    Ben bang dat de problemen worden veroorzaakt door de server van KPN , dit omdat je volgens de XBL test een normale Open NAT hebt.
    Bij de ene werkt XBL via Experia perfect en bij de andere veroorzaakt het alleen maar problemen.
    Een andere probleem is dat KPN totaal geen ondersteuning geeft voor XBL en PSN.
     
  3. Tommeh

    Tommeh Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Lang leve KPN!:F:
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe schakel je het automatisch verlengen van je Xbox Live abonnement uit? Ik kan het nergens vinden:mad:
     
  5. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Profile> gold abbonementen.
    Daar staat het meestal bij en kan je het veranderen volgens mij ;)
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist de grap, er staat wel bij: automatische verlenging maar ik kan het nergens uitzetten :x
     
  7. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het via credit card/bank gegevens geregeld? > dat ze het geld kunnen afschrijven?

    Dan moet je je gegevens van de credit card veranderen op de website van xbox op je account denk ik, daar staat ook meteen bij dat je geen doorlopen gold abbonement meer wilt.
     
  8. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ff bellen naar de service:)
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar atm doet telfort telefoon het niet bij ons en mobiel bellen kost me weer een vermogen (ben al over mijn abbonement heen :+).

    Geen enkele manier om dit online uit te schakelen?
     
  10. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Live momenteel offline voor onderhoud of iets dergelijks?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net nog naar een paar trailers gekeken !
     
  12. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat raar, ik kan maar niet connecten met live. Streamen van mijn pc naar xbox werkt nog wel. Internet werkt op alle andere apparaten prima, alleen connecten met live lukt momenteel niet.

    Edit: Inmiddels met Xbox support gebeld en die wist mij te melden dat het probleem veroorzaakt wordt door Ziggo. Sinds gisterochtend zijn er enkele anderen geweest die contact hebben gezocht met Xbox support met hetzelfde probleem en allemaal met dezelfde provider. Een aantal van hen hebben ook al met Ziggo gebeld en die erkennen het probleem momenteel nog niet. Als meer mensen hier last van hebben, bel dan Ziggo op. Hopelijk doen ze er dan wat aan.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds eergister kan ik ineens niet meer connecten met xbox live. Ik heb een modem van casema/ziggo en een router van sitecom. Ik heb alles al gereset maar het probleem blijft zich voordoen. Ik ga nu even proberen om bij mij router settings via de computer te komen en zoals de xbox aangeeft ''make sure port 3074 is open on your firewall'' te fixen.

    Voor de rest heb ik wel gewoon internet op de computer en op de ps3. Ik heb ook al een andere ethernet-kabel geprobeerd.. geen succes.

    iemand misschien enig idee?
     
  14. nixel86

    nixel86 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier het zelfde probleem. Alles werkt behalve xbox live. (ziggo)
    Heb de poort nog wel open gegooid maar dat heeft niet veel nut.
    Hopen dat dit snel is opgelost. Als je gewend bent via live te spelen is zonder al niks meer aan.
    Wat wel erg vreemd is is dat als ik de netwerk kabel rechtstreeks aan de modem hang het probleem voorbij is.
    Wel vreemd want er is niks aan de router verandert. Zelfs na het terug zetten van fabrieksinstellingen het zelfde probleem.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  15. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel met live verbinding maken als ik mijn laptop instel op internet delen en dan verbind met mijn xbox. Alleen werkt marketplace, friends enzo dan niet, online gamen wel.
    Ik had vanmiddag trouwens even verbinding met Live via de reguliere manier, maar die viel na een klein half uurtje alweer weg.
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    precies t zelfde probleem dus. raar. Ik heb m net ook de modem gezet, geen enkel probleem. Nu weer op de router aangesloten maar nog niet getest. Ik denk dat t niet verholpen zal zijn.

    wel raar dat het probleem alleen met xbox live kampt.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij Ziggo staan alle poorten gewoon open dus moeten de problemen wel door de router veroorzaakt worden.
    Heb veel routers gehad Linksys , Netgear , Belkin en met deze routers hoefde ik alleen maar de UPnP te actieveren.
    Heb nu een Apple Extreme is deze is zelfs met de fabrieksinstellingen geschikt voor XBL.

    Nog eventjes getest en XBL met Ziggo werkt hier normaal.
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. hij doet t hier nu ook weer, chill! wilde er eigenlijk vandaag naar kijken hoe ik het kon fixen, maar er is nu niks meer aan de hand :)
     
  19. DanielLawler

    DanielLawler Pinda's met ananas

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel, heel, héél toevallig iemand hier die weet of live werkt op Uilenstede? (mega-studentencomplex in Amsterdam). Ik weet dat ze er glasvezel hebben liggen en het met de snelheid wel goed zit, maar dat zegt natuurlijk nog niks over bijv MTU of de juiste poorten...
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Die kan je met een freeware poortchecker programma op de pc ook even nagaan.
     

Deel Deze Pagina