1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. DanielLawler

    DanielLawler Pinda's met ananas

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip! Puntje is alleen dat ik daar nu nog niet woon.
     
  2. arneyzo

    arneyzo Guest

    hallo ,

    ik heb sinds gisteren avond een xbox360 met natuurlijk modern warfare 2
    nu is mijn vraag

    het zoeken naar een server online duurt bij mij tussen de 2-5 min soms langer is dit normaal?

    en me netwerk is strict hoe krijg ik hem open heb alles geprobeerd dat ik weet
    -upnp uit gezet
    in me speedtouch kon ik xbox live toevoegen en dat gedaan bij de goede IP/Naam
    verder weet ik niet wat ik moet doen

    Ik heb een speedtouch 780!

    Hopelijk kan iemand me helpen
    Groetjes,
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    heb je je speedtouch al een ge-reset sinds je de wijzigingen hebt gedaan? veel routers hebben een herstart nodig voor dat soort zaken goed werken
     
  4. arneyzo

    arneyzo Guest

    dit heb ik gedaan:) nog niks:mad:
     
  5. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit niet het juiste topic, maar ik kan de juiste niet vinden. Mijn vraag is: Hoe verander ik mijn plaatje van mijn acc/gameraccount op mijn xbox 360 Elite?
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Selecteer je gamercard > open profiel > selecteer Edit Gamer Profile > Gamer Picture > Select Gamer Picture en/of Select Personal Picture.
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen connectie problemen, maar wel een korte vraag.
    Mijn xbox staat nu beneden in de woonkamer met kabel verbonden met internet. Nadeel is dat mijn zusje het leuk vind om de tv de hele dag aan te laten staan met het volume nogal hoog.

    Daarom zou ik mijn xbox op mijn kamer willen zetten, alleen heb ik dan een wireless network bridge/adapter nodig. Nu ben ik alleen bang dat mijn internet hierdoor heel traag gaat worden en multiplayer gaat laggen.
    Een andere optie zou zijn om de nieuwe xbox slim te kopen met ingebouwde Wi-fi en dat is dan ook meteen mijn vraag:

    Hoe goed is de connectie via een Microsoft Wireless Network Bridge, een Xbox 360 Wireless N Networking Adapter en de ingebouwde Wi-fi van de nieuwe xbox slim?
    Of hangt dit volledig van de omstandigheden af?
     
  8. adrianmutu

    adrianmutu Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Xbox al een jaar,
    Alleen gisteren heb ik een draadloze Network Adapter gekocht.
    Nu wil ik op mijn Xboxlive komen alleen het lukt niet.

    Ik doe het volgende:

    / Join Xboxlive / Are you sure you want to exit / Yes / Can´t Connect / Test Connection / Configure Network / Wirelesss Mode / Scan for networks / Selecteer mijn internet / WEP-key invullen /

    En tot daar kom ik..
    Ik heb mijn web-key (netwerksleutel gezocht)

    Met:

    - Programma: WirelessKeyView
    - http://192.168.1.254/ dan weet ik inlognaam en wachtwoord niet (admin en admin werkt niet)
    - Kan geen router gegevens vinden op PC
    - Gegevens staan ook niet op router zelf..

    Iemand idee hoe ik alsnog mijn netwerk in kan, en xboxlive kan spelen..?

    Ik heb: ADSL
    Draadloos internet
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  9. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote mijzelf nog maar eens, want het probleem is helaas nog steeds aanwezig.

    Moet ik extra poorten open zetten?
    Moet ik bij network settings iets met DNS settings doen?

    Moet ik contact opnemen met linksys?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Kan je hem direct aansluiten op je davolink?
     
  11. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat lukt alleen dan is het nagenoeg hetzelfde

    Ik heb nu mijn draadloze laptop aangesloten met draad op mijn xbox. Nu word ik wel minder vaak disconnected.

    Edit: Toch niet, ik heb van de 5 potjes in mw2 geen één afgemaakt. klote zooi
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    kan je dan ook tijdelijk je linksys er tussen uit halen en kijken of er dan geen problemen zijn? Je davolink is namelijk ook een router en deze twee routers "vechten" om de macht
     
  13. Youngster

    Youngster Guest

    Hallo, ik heb de laatste tijd een probleem, 9 van de 10 keer krijg ik bij FIFA 10 en Bad company 2 de melding dat ik niet kan connecten met de EA servers. Dit probleem heb ik eigenlijk pas sinds dat ik vorige week FIFA ultimate team heb gedownload. Heeft dit hier iets mee te maken of heeft iemand hier een oplossing voor?

    Alvast bedankt.
     
  14. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de xbox met mijn davolink aansluit kan ik geen verbinding maken, erg vreemd.

    Zal het dan misschien aan mijn davolink liggen?

    Moet ik misschien wat poorten open zetten?
     
  15. Barriesjaan

    Barriesjaan Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb een probleem met het connecten naar xbox live. Ik gebruik de kabel die normaal in mijn computer zit om hem op de router aan te sluiten. Ik overweeg sowieso een draadloze netwerk adapter te kopen voor de xbox, dan kan ik hem neerzetten waar ik wil. Ik ben niet goed met internetverbindingen en zal vast iets doms hebben gedaan!

    Foutmelding: gewoon precies hetzelfde als er geen internet kabel in zit.
    Ik heb: ADSL
    router: Zyxel
    Type: (prestige) 2602HW-61C
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Draadloze netwerk adapter zou ik niet doen. Koop dan een switch (goedkoper/sneller) en dan hoef je geen kabels te wisselen!

    Je moet de router uitzetten als je kabel er in stopt .. dus elke keer resetten.\

    Dus Xbox Uit --> router uit --> Kabel in xbox --> router aan

    als je de kabel terug stopt in de pc moet je

    uitvoeren --> cmd --> ipconfig /renew ... doen
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  17. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik heb een strict netwerk en ik kan hiermee niet op mw2 en weet niet of ik daarme ook Halo niet kan spelen. (met fifa en fifa wc heb ik geen enkel probleem)
    Welke provider?: KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel, denk ik!
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:
    54,0 Mbps, of wat wil je weten of waar moet ik dat zien?
    Modem

    Welk merk modem heb je?: KPN Experiabox
    Modem type?: Thomson speedtouch 780
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ???
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:
    Windows en Norman
    Router
    Tomson 780 (het is een 2 in 1)
    Welk merk router heb je?: KPN Experiabox Thomson 780
    Welk router type?: Same
    Welke firmware?: Weet niet :$
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:
    Draadloos naar laptop, en laptop met een draadje naar de xbox
    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Bij het opstarten en inloggen van mijn xboxaccount, meld hij steeds dat mijn internetverbinding strict is en hoe ik het moet verhelpen. Gedaan, maar niet gelukt. Ook zie ik het bij MW2. Bij NAT staat namelijk Strict in plaats van Open
    Wat heb je geprobeerd?: een aantal poorten te openen, en verder nog niks. Wel aantal keer aan/uit, en ook UPnP aangezet en 1 minuut mijn router uit gezet
    Waar stopt de test?: Bij 3/3, bij de xbox live verbinding
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
    Je router aan/uit zetten.
    Als je iemand niet kan zien of horen
    Ik kan iedereen horen, zien heb ik nog nooit geprobeerd
    Wat staat er bij NAT?:
    Strict, zo simpel is het

    Nu is mijn vraag, wat moet ik doen.
    Bedankt voor de mensen die mij even willen helpen :D
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    heb je dit geprobeerd? (je gebruikt namleijk internetdelen)

    In het vragen lijstje moet ik ook de vraag laten op nemen

    Welke versie van Windows/Mac gebruik je?





    Internet delen (ICS) gebruiken

    [​IMG]
    Internet delen (ICS) is de op 1 na goedkoopste oplossing, maar het vereist wel wat kennis om dit te installeren en goed draaiende te krijgen. Je kiets voor een ICS verbindig als jeXbox 360 en de PC (waar de modem op aangesloten is) relatief dicht bij elkaar staan of dat je een USB modem hebt. Persoonlijk is dit niet de beste oplossing. Je PC moet namelijk aan staan als je gaat gamen en ICS geeft relatief de meeste problemen.

    Wat heb je nodig?
    • UTP modem / USB Modem
    • Xbox 360
    • UTP
    • Breedbandverbinding
    • PC met 1 of 2de netwerk kaarten** of een hub/switch**
    *Als je je xbox 360 op een 2de netwerk aan sluit moet je gebruik maken van een cross UTP kabel. Echter als je gebruik maakt van een hub/swicth moet je een normale UTP (RJ45) kabel gebruiken.

    ** Je hebt een 2de netwerk kaart nodig als je een UTP (ethernet modem hebt) je kan ook een hub/switch gebruiken.
    [​IMG]
    Een hub/switch verdeeld het verkeer. Als je je modem dan op de hub/switch aan sluit kan het data verkeer geregeld worden. Een hub is geen router (Politie agent de het internet verkeer kan regelen) dus moet je wel Internet delen gaan gebruiken.


    Wat moet je doen?

    XP

    [yt]NAEkphv5F5Y[/yt]
    [FONT=Arial, Helvetica][SIZE=-1]

    Vista

    [yt]_EaHUS8NGO4[/yt]
    [/SIZE][/FONT]

    Windows 7
    [yt]ZwvUcXUXfk8[/yt]

    MAC
    [yt]WV4qd1RHmH8[/yt]



    Windows XP Als je de internetverbinding wilt delen met Internet-verbinding delen, moet op de host-computer een netwerkadapter zijn geconfigureerd voor een verbinding met het interne netwerk, en moet een netwerkadapter of modem zijn geconfigureerd voor verbinding met internet.
    1. Meld je aan op de pc als Administrator (beheerder) of als Owner (eigenaar).
    2. Bij Windows XP wordt Internet-verbinding delen automatisch geladen tijdens de installatie.
    3. Klik op Start in de taakbalk, klik met de rechtermuisknop op Mijn netwerklocaties en klik op Eigenschappen.
    4. Klik met de rechtermuisknop opLAN-verbinding. Klik op Eigenschappen in het snelmenu en klik op de tab Geavanceerd.
    5. Schakel onder Internet-verbinding delen het selectievakje Andere netwerkgebruikers mogen via de Internet-verbinding van deze computer verbinding maken in.
    6. Klik op OK.
    7. De internetverbinding wordt gedeeld met je Xbox.
    Als je je internet verbinding gedeeld hebt kan je je xbox 360 aansluiten. Als jhet goed is ben je gelijk verbonden aan Xbox Live en kan je gamen.

    Zijn er problemen?

    Het meest voorkomende probleem zijn DNS problemen. Vaak is dan ICS niet goed geinstalleerd. Installeer deze dan opnieuw. Lukt het dan nog niet. Richt dan je PC opnieuw in en probeer het opnieuw. Waarschijnlijk lukt het dan wel! Als je een melding krijgt als "Check Cable" heb je vermoedelijk een verkeerde netwerk kabel gebruikt. Vervang deze voor de juiste kabel.

     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  19. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik zal dat filmpje even bekijken.
    Alleen, ik ben draadloos verbonden met de router (laptop)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    dat is geen probleem (niet de beste oplossing) In jouw geval zal een aanschaf van een draadloze netwerk kaart geen slecht idee zijn ;)

    Nu de slim er is zal ik ook een nieuwe faq moeten maken om andere beter te kunnen helpen :)
     

Deel Deze Pagina