[XOne] Xbox Live vragen

Discussie in 'Games' gestart door joris27, 7 mei 2004.

1. joris27

joris27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dag mensen,

Ik heb over 2 weken internet en zit te twijfelen om Xbox live te nemen. Nu weet ik dat mensen op een xbox forum niet helemaal objectief zijn maar toch heb ik een paar specifieke vragen:

- Ik heb een 1024/320 verbinding. Kan hier lagloos dtm2 mee spelen? En zo ja, hoeveel mensen zou ik kunnen hosten.
    - Ik ben van plan vooral dtm2 online te spelen maar heb het te druk om dit heel vaak te doen. Nu heb ik gehoord dat het niveau op Live erg hoog ligt. Kan ik leuke tegenstanders op mijn niveau vinden of kom ik dan meteen in de catogerie 'beukers'?
    - Verder ben ik benieuwd naar de headset functionaliteit in games. Als ik bijv. dtm2 speel hoor ik dan 8 mensen tegelijk praten of alleen degene die voor me of achter me rijdt of iets dergelijks? Kun je op een of andere manier kiezen tegen wie je spreekt en zo ja, hoe doe je dat midden in een race?

Ik hoop dat iemand me vragen kan beantwoorden en wellicht tot Live!

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    -1024/320 is afhankelijk van het spel ... de bottle necken zijn netcode, upload en je ping ...(dus ik kan hier geen antwoord opgeven)
    -Ik ben de slechste speler van Live ooit, maar je komt van elk niveau wel iemand tegen
    -Headset is wederom spel afhankelijk ... in sommige spellen hoor je inderdaad 8 mensen (maar niet echt doorelkaar heen)

Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ja makkelijk lagloos 8 man hosten

Deel Deze Pagina