1: Als je je xbox aansluit met zo'n splitser kan je dan gewoon nog online als je op de pc en xbox tegelijk zit? 2: Mensen die hun xbox hebben omgebouwd kunnen die hun xbox weer ombouwen om dan weer online te gaan of hebben die een nieuwe xbox nodig (En nee ik heb mijn xbox echt niet omgebouwd). 3: Het zal toch vast wel online kunnen met chello? Iemand die antwoord op deze vragen
1: Als je je xbox aansluit met zo'n splitser kan je dan gewoon nog online als je op de pc en xbox tegelijk zit? Ligt eraan, de Xbox neemt op dat moment jouw IP in gebruik, dus als je geen proxyserver-achtig iets hebt kan dat niet, en het is natuurlijk af te raden aangezien je Xbox alle bandbreedte nodig heeft, en he dan niks meer overhoud voor je PC, of je Xbox Live game van "lag" voorziet. 2: Mensen die hun xbox hebben omgebouwd kunnen die hun xbox weer ombouwen om dan weer online te gaan of hebben die een nieuwe xbox nodig (En nee ik heb mijn xbox echt niet omgebouwd). Mensen die hun Xbox hebben omgebouwd kunnen niet online, die kopen een nieuwe Xbox als ze online willen I guess. 3: Het zal toch vast wel online kunnen met chello? Iemand die antwoord op deze vragen Als Xbox Live eenmaal in Nederland is weet ik zeker dat je met Chello online kunt! Verdere vragen over modchips kun je hier echter niet stellen, wij zijn tegen het gebruik hiervan, ook zal ik deze thread modereren op illegale content.
Als er gezegt wordt "Je kunt alleen met een credit card betalen" is het niet zo moeilijk daar je antwoord uit te deduceren denk ik!!! Kortom, nee. Alleen met een credit card.
Holy Cow een tread is terug uit de graveyard gehaald. En nog wel een tread van mij. Ik wist niet eens meer dat ik deze tread gemaakt had.
Klopt niet heelemaal , er zijn Bios Chips die het mogelijk maken om op Xbox Live te gaan ! Van mij hoeft dat allemaal niet , maar ik heb mensen op xbox live gesproken die een omgebouwde xbox hebben !
he dat lijkt mij wel intressant. ik wil ook op live met mijn xbox die is omgebouwd kan je daar wat meer over vertellen.
Nee dat kan niet. Je bent lekker bezig Evisu, zowel de zoekfunctie als de huisregels zijn je na bijna een jaar nóg niet bekend. Goed werk! :{ Deze thread is bejaard en overbodig. Dicht.