[XOne] xbox live vs PS2 vs GC

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 15 aug 2002.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie : http://www.xbox.com/system/onlinespecsheet.htm?det=1

let op de launch dates (North America, Japan, select :mad: European countries, November 2002)

Ik hoop dat bij select Nederland zit (mijn bron zegt van wel maar wie vertrouwd nu iemand van M$ en ook nog een een Amerikaan :+ ??

BTW.... XBOX LIVE RULES!!!!! 8) maar ja dit is M$ reclame ]:-

------------------------

What is meesa saying?

Laatst bewerkt: 15 aug 2002
  2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit nog wel de belangrijkste aanwijzing tot nu toe om er vanuit te gaan dat XboxLive niet meteen naar NL komt. Die "select countries" zijn bijna zeker de UK, Duitsland en Frankrijk. Maar goed, laten we blijven hopen....

3. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox heeft bij veel dingen ja, de rest nee, dus xbox rulez
    :9

4. Michielygil

Michielygil WeekendWorry Thinker

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ook zoiets, ze reppen over "credit card". Ik heb er geen, dus ik mag hopen dat ik ook anders kan betalen?

5. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    de creditcard is niet voor het betalen, maar voor de verificatie van je gegevens.

6. xboxwillrule

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens, als Nederland nou later Xbox live krijgt is het toch ook mogelijk om een Xbox live package uit engeland te bestellen. we maken toch gebruik van een en dezelfde server.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    By George Kermit has the answer :+

Maar je hebt helemaal gelijk we zitten op dezelfde server en we hebben een UK xbox <-- dus draaien we uk software!

8. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij gaat het daar niet om hoor. Anders slaat dat "select European countries" nergens op. We zien het wel, dit is allemaal maar speculatie....

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze hier dat netwerk niet aanleggen, zal je zelf een kabel vanaf Engeland moeten trekken wil je online gaan... Oftewel ze moeten hier eerst een deal met de Ned. serviceproviders zoals Casema en Chello enz. maken en evt. infrastructuur aanleggen.

10. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Europa wel een paar centrale servers krijgt.. Met een beetje mazzel ook een in Nederland.. Amsterdam is toch een groot internet knooppunt in Europa.. :cool:

11. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik er nog steeds geeneen.:mad:

12. xboxwillrule

Leuk Bevonden:
    1
    bij ons thuis hebben we ook geen credit card. In landen als frankrijk en Amerika worden creditcards veel vaker gebruikt als hier. Dus ik hoop dat ze voor de benelux, of andere landen in een europa een oplossing vinden.
    Bijvoorbeeld dat je je rekeningnummer moet invullen o.i.d. Dat zou toch ook mogelijk moeten zijn?

13. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Als die cc alleen voor het verifieren van je gegevens is vind ik het onzin. Kan vast op een andere manier. Maar ik ben bang dat de creditcard in de toekomst zal gaan dienen waar hij voor bedoeld is; dokken !!!:{ :{

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja voor als je 1 jarige abo afgelopen is kun je gaan dokken per maand per creditcard:D

15. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eerder aan het betalen voor dingen als debug patches, "extra" levels, meer characters en wapens en misschien zelfs lidmaatschap om bepaalde games online te mogen spelen.:{ :{

Deel Deze Pagina