[XOne] Xbox Live! Wat als je het niet kunt krijgen?

Discussie in 'Games' gestart door Soulfly_3, 16 jan 2003.

1. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej,

Misschien is het subject een beetje raar geformuleerd maar ik probeer het uit te leggen:
    Ik heb een hoop gelezen over de xbox live, enig nadeel is dat je er breedband internet voor nodig hebt en ik deze niet heb.
    Hoe kunnen mensen zoals ik dan aan al die extra goodies komen (extra levels in splinter cell, midtown madness 3 cars, misschien wel patches). Dat online gamen geef ik niet veel om, k hou meer van singleplayer, maar zo'n extra goodies spreken me wel aan.

Moeten wij dan alles downloaden via mensen die dit wel hebben of komen er speciale 'xbox upload centrums' bij grote fillialen zoals free record shop. waar je dan tegen betaling dingen kunt downloaden?

Anders kunnen alle developers wel gebruik maken van de xbox live maar mensen zonder xbox live zijn dan wel behoorlijk genaaid.

Greetz,

2. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    ik praat poep !!!! :p

3. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    mischien kan je de downloadebel contes wel op een memory card zetten

4. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, da doe ik nog maar niet. Het leven bevalt me zonder Xbox Live! ook wel hoor. Tjesuz, als ik de pijp uit ben ken ik niet meer genieten van zo'n geweldige reacties.

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is idd wel lullig als je hetniet kan krijgen (lucky me). Niet iedereen kan live krijgen dus dat is wel jammer als je een extra leveltje wil voor SP.

Ik denk niet dat jouw idee zal waar komen. Om bij de FRS iets te downen.

Tip: ga verhuizen........... Live lijkt me de moeite waard. Alhoewel jij niet van Multiplayer houdt.

Laatst bewerkt: 16 jan 2003
  6. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej bartos!
    Als da zou kennen zou natuurlijk ideaal zijn. Maar ik denk dat de downloads wel groter zijn dan zo'n memory card (tenzij er grotere memory cards worden ontwikkeld).
    Maar xbox live is natuurlijk big business en ze willen er natuurlijk poen aan verdienen dus ik denk dat zoiets niet echt mogelijk is. Misschien is microsoft wel zo vriendelijk om zo'n uitbereidingen op een schijfje te zetten voor een paar piek (zoals windows service pack of zo).

7. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat ze dan worden los verkocht in DVD's enzo

v.b Downloadable Contents same met Splintercell een soort 2 CD's maar dan kost ie ook meer

zoiets moeten de mensen hebben als ze geen XBL hebbe

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat doen ze niet, want downloads voor Splinter cell gaan waarschijnlijk geld kosten! dus dan lopen ze geld mis.
    en dat doen ze gewoon niet omdat je moet betalen voor xbl en voor dat geld krijg je service (bv downloaden!)

9. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Dit is nou precies een goed voorbeeld van pech hebben:+

10. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    weet je wat je doet. je download het op 1 xbox, ram je het op de harde schijf. ga je linken met een andere xbox, en dan zet je het over van de ene naar de andere :p

als dat kon, dan was ik een miljonair...maarja, het is leuk om te fantasern

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    idd, en bij fantaseren blijft het helaas, want dit fantasietje is dus jammer genoeg niet mogelijk. Ga er maar van uit dat de downloadable content niet zomaar als een soort van savegame op de hd wordt gezet die je dan maar kan doorsturen via direct link of via memory cards, daar is door de developers vast wel over naaigedacht, zij zien natuurlijk ook $-tekens, en op deze manier verdienen ze natuurlijk geen rooie cent aan het uitbrengen van extra content.

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    sluit je xbox aan op je internet, start xbox live op en probeer je in te schrijven.. als je kunt connecten zit je waarschijnlijk wel goed :)

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja ga je lekker de registatie code gokken,
    die bestaat uit 10tallen cijfers!!!:{

14. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

En dan zitten we ook nog met de Credit Card

:mad:

15. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en je moet als het goed is breedband internet hebben voor Xbox live of niet? En dat is iets wak niet heb

16. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Get a life
    Get broadband internet :+

haha nee hoor. Maar je kan beter breedband pakken.
    Snap het nog steeds niet dat mensen een lage internetsnelheid blijven houden (Lees: 56K6 modempjes)

;)

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    jep, voor Xbox Live! heb je kabel of ADSL nodig, anders werkt het niet. Tis ook niet te doen met 56k, online gamen.

18. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is veel beter natuurlijk dat alleen kabel en ADSL gebruikt moeten worden.

Want een lag in een game tijdens een potje deathmatch of CTF is vreselijk irritant. Bederft de pret.

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vind ik ook, pas met kabel of adsl heb je de snelheid die je nodig hebt om fatsoenlijk online te kunnen spelen. Als er ook nog trage 56k-ers (no offence :)) bij zouden komen zou dat echt ten koste gaan van het speelplezier, imho.

Deel Deze Pagina