Ik ben er nu zo enthousiast over. Beetje racen tegen elkaar met MM3 of schieten met UC en tuurijk elkaar voor rot schelden.Maar die downloads gaat dat nu geld kosten of niet?Anders gaan ze hiermee wel de fout in het zelfde als die CC?
Voor sommige downloads moet je inderdaad betalen. Voor bijvoorbeeld maps van een MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game voor de n00bs) moet je betalen, maar voor wapens in Halo 2 natuurlijk niet. Voor bepaalde content moet je dus betalen, en voor sommige content niet. Dat hangt totaal van de developer zelf af.
Ik ga er van uit dat downloadable content van MS zelf (dus bv Brute Force, MM3 etc) geen extra duiten gaat kosten. Uiteraard kunnen andere uitgevers er wel voor kiezen om dat te doen. Een ander interessant concept is het uitgeven van een (gratis) demo met 1 level die je vervolgens kan upgraden met downloadable content naar meer levels, meer shit etc en dat je daar voor betalen moet.
Re: Re: Re: Xbox-live wel of niet betalen? Hoogstwaarschijnlijk wel. Da's de makkelijkste manier. Als je het via acceptgiro zou doen, zou je de betaling kunnen cancellen, en dat kan natuurlijk niet.
Je leest overal eigenlijk dat MS bezig is met een soort pre-paid kaart om downloadable content te betalen. Dan ga je naar bart smit, koop je een kaart van €10, voer je het nummer in en kan je content downen. Dit geld op dit moment niet voor het aanmelden bij Xbox-live, daar heb je nog gewoon een CC voor nodig.