1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox live: Welke router moet ik kopen ?

Discussie in 'Games' gestart door Nicos, 19 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forumbezoekers,

    Binnenkort heb ik een computer bij en die wil ik ook van internet voorzien. Bovendien neem ik straks Xbox Live. Op de site van xbox heb ik gelezen dat niet alle routers ondersteund worden door Xbox live. Het lijstje van routers die worden ondersteund door xbox live staat hier:

    http://www.xbox.com/nl-NL/live/start/connect/faq/routers.htm

    Verder wil ik geen router hebben die pas werkt met aanpassingen(Frimware).Maar nou is mijn vraag: Welke router moet ik nemen ? De routers die op het lijstje staan worden bijna niet verkocht in de winkels in mijn buurt. Kan ik ook een ander merk nemen zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit van de verbinding ? Ik wil heel graag de beste router kopen, die het beste geschikt is voor Xbox live. Wie weet een goede router ? Werken die routers trouwens meteen als je ze aansluit aan de modem, of moet je wijzigingen doen of moet je een cd-rom installeren. Graag zou ik een router willen hebben die het makkelijkste is aan te sluiten. Ik ben momenteel direct verbonden met een modem namelijk de: Thomson Multimedia SpeedTouch Alcatel series 500. Ik heb nu ADSL lite van Wanadoo. Dus weet er iemand een goede router dan wel van de site dan wel uit ervaringen ?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie de centrale router thread daar is je vraag meerdere malen beantwoord

    Bijna alle routers zijn goed .. dus kijk ff in die thread :)
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Niks meer aan toe te voegen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina