[XOne] Xbox Live wil helemaal niet starten

Discussie in 'Games' gestart door JanKost, 7 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Hey Jongens,

Mijn neefje heeft zijn live pakketje ontvangen, en hij wilt dus live-en. Maar als hij dus live installeerd via de cd uit de starterkit, dan gaat dat goed, maar wanneer hij dan xbox live wilt starten vanuit het menu, dan gaat het mis, dan krijgt hij dus de animatie van Xbox Live te zien, en daarna gaat het normaalgesproken naar het Xbox Live menu. Maar bij hem krijgt hij een zwart beeld, net of ie blijft hangen.

Weet iemand misschien een oplossing voor????

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oei dat klinkt niet al te al te best. Ikzou geen oplossing weten maar dit heeft denk ik nix te maken met connectie ofzo. Ik denk dat je toch ff microsoft moet bellen.

Of maybe weten mensen het hier.. maar ik heb weinig hoop.

suc6.

3. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Gigantisch bellen met het support nummer van M$.
    Wel engels lullen.
    Zover ik op het forum weet gaat het allemaal door en krijg je de aanmeld procedure. en daarna kan je liven.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    *edit*

Bel de helpdesk van M$ eens misschien heb je een corrupte cd

5. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens dat opstart filmpje connect ie naar Xbox Live! als het goed is... dus misschien ligt het wel aan de connectie?

6. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ook goed kunnen ja. Ik zou niet weten waar hij zou moeten vastlopen. Lijkt me toch heel sterk.

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als het aan de connectie ligt geeft ie gewoon een error, ligt gewoon aan de cd

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je live! ook un-installen? Want volgens mij heeft m'n box de 1e keer dat ik m'n modem er direct inplugde meteen die zooi van internet gehaald en geinstalleerd....

Misschien is dat een optie als je een defecte CD zou hebben...maar ik weet niet of je kan un-installen

9. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in je memory helemaal onder kijkt staat daar Xbox live.
    Die kun je verwijderen misschien dat dat helpt. Maar volgens mij kun je het niet helemaal de-instaleren als je hebt aangemeld.

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee, die moet je niet verwijderen. Dat zijn je accountgegevens voor Xbox Live. Het Live dashboard kun je niet verwijderen, of je moet je schijf formatteren (en niemand vertelt je hoe dat moet).

Als je dashboard op de HD vernield is (of niet goed geinstalleerd is - bijv door een software storing of zo) dan vrees ik dat je Xbox terug moet naar de werkplaats van ome Bill.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina