1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] xbox live zonder creditcard. JA het kan !!! (in amerika dan)

Discussie in 'Games' gestart door obi-wan, 21 okt 2004.

  1. wmdd

    wmdd Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey kan je niet die kaart laten overkomen uit engeland ofzo of america. of kan je hem dan niet opwaarderen.....

    laat het even horen. en als het kan kan iedereen heb dan aanvragen of moet je dan weer 18 zijn.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat kan niet (tevens moet je 16 jaar of ouder zijn)... De kaart bestaad alleen in Amerika en je moet een amerikaans paspoort hebben om deze te kunnen krijgen
     
  3. Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2004
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan maximaal 10 gamertags per credit card aan maken ... en het is fraude gevoelig

    Je hebt dus nog steeds een credit card nodig

    TIP ik zou dit dus niet doen
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  5. Bedankt voor de tip.
    Dat je maar 10 accounts per CC kon nemen dat wist ik niet :'-(
    Ik zag de dikke plasma TV al aan me muur hangen 8) *)

    Maar op wat voor manier is het fraude gevoelig dan?
    Je creditcard gegevens staan toch verder niet in je Xbox of op de memory card. En al zouden ze de laatse 4 cijfers weten te achterhalen, krijgen ze alsnog het hele nummer niet te zien.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt... Het is niet heel gevaarlijk, maar ik zou het alleen doen met mensen die je kent. Tevens is het verstandig om er ook voor te zorgen dat een ouder of voogd het goed vind ... Stel je helpt een kind van 13 aan live ... deze komt in contact met een slechte man en word later verkracht of erger ... men traceert het naar zijn gamertag ... Iemand van 13 mag officieel zich niet aanmelden op Live. Dus dan word jij aansprakelijk gehouden

    Stel dat iemand zelf misbruik maakt van de situatie ... ben jij ook aansprakelijk

    .... ook moet je voor Xbox Live genoeg credit hebben ... stel je registreert 10 gamertags dan moet je ook $700 dollar credit op kunnen nemen anders gaat het feestje ook niet door
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  7. Ah okee, dat van die slechte man zal waarschijnlijk wel niet gebeuren, maar je weet het maar nooit naruurlijk. Ik heb ook geen zin in gezeik om een paar euro's, als ik er nou een stuk of tien per maand aan kon melden was het een ander verhaal. Dan hou je er iedere maand wel een leuk zakcentje aan over, maar die paar accounts schieten toch niet echt op.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2004

Deel Deze Pagina