Hallo, Ik heb een vraag over een usb 2.0 stick modem. Ik zoek dit al paar dagen maar ik kon het niet vinden. De vraag is"kan ik met een Usb 2.0 Stick modem op het internet met xbox live? Dit is een plaatje van de Usb 2.0 stick modem Z'n soort Usb stick. MVG, David
denk t niet, misschien wel als je die stick modem in je pc/laptop steekt en dan met ICS je xbox verbind http://support.microsoft.com/kb/908885#4
Oh , Ik heb thuis dus die ethernet kabel, Maar die kan nergens meer in. Maar als ik er een router tussen doe kan het dan nog steeds?
bedoel je dat je geen ruimte op je modem hebt voor de ethernet kabel van je xbox 360? dan is het inderdaad het makkelijkst om er een goedkoop routertje tussen te zetten.
Ik meen dat je alleen de originele xbox ontvanger kan gebruiken voor draadloos internet. Zoals hierboven gezegd zou het via ICS wel moeten werken, heb het zelf ook een tijdje gebruikt maar het is niet al te snel. Met de originele xbox adapter nooit problemen met snelheid en dergelijke.
zie deze draad: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen? met de usb stick modem kan het niet De originele xbox wireless adapter kan, maar de snelheden zijn niet optimaal Je kan een switch kopen voor je modem/router dan heb je meer poorten tot je beschikking
Jep, dat is de thread die je moet hebben. Zoals Melbuuln je er hier al op had gewezen. Dit subforum is voor Games, dus de vraag is hier niet echt op z'n plaats. Ik ga je thread daarom sluiten. Ik hoop dat je wat kunt met de antwoorden die hier zijn gegeven. Zoniet, dan wil ik je verzoeken verder te gaan in het topic dat Fardo je hier gaf. Welkom op het forum!