vraagje....ik heb een download snelheid van rond de 80 kb/s 's avonds. Is dat nou genoeg om xboxlive te spelen. Mijn upload snelheid weet ik niet, op chello.nl staat 128 kbit/s, maar is de upload snelheid heel belangrijk??
upload is nog belangrijker als de download en je hebt 128kbit nodig. Maar als je er niet zeker van bent moet je kijken wat je ping is op www.speedtest.nl als die rond de 40/50 is kun je als het goed is xbox liven. Hoger kan natuurlijk ook maar boven de 70 krijg je lag.
Volgens speed test is mijn: Download:14.8 KByte/sec Upload: 2.5 KByte/sec Connection:128.0 Conn/min Ik verwachtte eigelijk al dat ik geen xbl zou kunnen spelen maar kan iemand het toch ff bevestiggen
als ik naar jouw snelheid kijk .. is het antwoord nee .. je hebt een te trage upload ... Wie is je provider .. heb je kabel of adsl?
vreemd nu zijn de cijvers weer wat anders download: 18.8 KByte/sec Upload: 2.6 KByte/sec connection: 186.0 Conn/min Maar kan iemand me vertellen hoehoog de getallen moeten zijn van upload enzo?(misschien verander ik me kabel verbinding)
2.6 is wel erg laag je moet omgerekend rond 128k/bit UP/Down nodig = 16kb/s zitten. De sleutel = KByte/sec * 8 = K/Bit
Download: 58.6 KByte/sec Upload: 15.3 KByte/sec Connection: 346.0 Conn/min Ping: 12.0 ms Neem aan dat dit ruim voldoende is?
resultaten: Download: 186.3 KByte/sec Upload: 14.5 KB/sec Connection: 482.0 Conn/sec Ping test: 34.0 ms
Ik heb Wanadoo ADSL Basic met de volgende resultaten: Download : 54.2 KByte/sec Upload : 7.2 KByte/sec Connection : 275.0 Conn/min Ping test Nederland : 26.0 ms Mijn upload is vrij laag, zo laag zou ie toch niet moeten zijn he? En volgens mij loopt Live! ook nie zo lekker dan... :{
Download 292.4 KByte/sec Upload 11.7 KByte/sec Connection 171.0 Conn/min is dit genoeg? edit: die ping werkt ff niet want me firewall accepteert em niet maar keb ff geen szin meer in dus is DIT genoeg?