he ff iets over xbox live. Ik heb chello kabel internet, maar als ik die kabel direct uit mijn kabelmodem erin druk dan moet je toch nog instellingen etc veranderen of niet? om in te kunnen loggen op je kabelaccount zeg maar? en is xbox live nu al gaaf of niet? kun je elk spel tegen elkaar doen?
tot nu toe zijn alleen spellen waar "Xbox Live Enabled" opstaat te spelen op het internet, deze zijn volgens mij: Ghost Recon, Unreal Championship, Whacked, NHL Hitz 2003, Moto GP, Midtown Madness 3, en nog wat. Ook kun je bij Splinter Cell xtra levels downloaden. Wel moet je nog ff wachten, 14 maart is het er pas
Xbox Live komt hier pas op 14 maart. Je moet een Xbox Live pakket kopen met daarin een registratie nummer.
Hehe maar er het is toch nie moeilijk om n thread in een goeie Forum te zetten?aangezien ze allemaal op de forum main page staan..maargoed
ok, ok, XBLIVE! is dan nog wel niet uit maar, moet je een hele nieuwe soort xdoos kope voor online gaming of alleen maar een pakketje kabels en prut? ]:- ]:-
kijk ff achter je xbox ... daar zie je een lan in gang heeft eeb PS2 niet ...Wow je xbox heeft al een mogelijkheid om live te gaan. Hmm wat heb ik nog meer nodig een HD om info op te slaan (handig voor live games) heeft een PS2 niet ... een xbox wel Hmm wat heb je nog meer nodig een headset om te praten ... praten? kan niet met een PS2 ... niet getreurd kan je xbox wel als je je live kit koopt Hmmm... je hebt ook games nodig (heeft de xbox) PS2 enkele (vaak meerdere abbo's Xbox heeft een abbo nodig (en je krijgt er een headset + 2 demo games + setupdisk bij! kortom xbox rulez!
De PS2 vind ik cool..en BTW het heeft wel een ethernetingang, niet op de PS2 zelf maar er zijn Multitaps waar die op staat..