Oke mijn probleem: Heb net me live geactiveerd via xbox.com, omdat ik anders weer zo lang moet klooien met me controller. Alleen nu staat er gewoon dat ik gold ben op www.xbox.com, maar als ik me xbox aandruk staat er dat ik silver member ben. Hoe kan ik dit oplossen? Beste Triple D NL, Dit bericht is een bevestiging dat Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 1 maand is geactiveerd op donderdag 24 december 2009. Hier volgen de gegevens: Welkom bij de toekomst van gaming en on line entertainment. Als een nieuw lid van Xbox Live® Gold heb je toegang tot demo's, trailers, downloads, toernooien, vrienden en je gamertag, je unieke digitale identiteit. Voor je 1 maand durende Xbox Live Gold-lidmaatschap krijg je alle beloningen, voorrechten en mogelijkheden die horen bij een Gold-lidmaatschap. Je lidmaatschap wordt na één maand automatisch gewijzigd in een Silver-lidmaatschap, tenzij je een nieuwe prepaid-kaart gebruikt of je opties voor verlenging van je lidmaatschap wijzigt. Je kunt details over prijzen bekijken in het gebied Accountbeheer van je gamerprofiel. Ga naar www.xbox.com/live/accounts voor informatie over het wijzigen of annuleren van je lidmaatschap en de regels voor het terugkrijgen van je geld. Wist je dat je met Xbox LIVE® Marketplace op internet vanaf nu rechtstreeks op Xbox.com Microsoft Points kunt kopen, games kunt aanschaffen, demo's van games kunt downloaden voor op je console? Alles wat je nodig hebt is een Silver- of Gold account, een Xbox 360 met internettoegang en een opslagapparaat. Hiermee kun je punten verzamelen, games en video's naar jouw Xbox 360 downloaden en nog veel meer. En dat allemaal heel gemakkelijk vanaf je eigen pc. Je kunt zelfs online je lidmaatschap verlengen en heel gemakkelijk je account beheren. Surf naar deze site: http://marketplace.xbox.com. Tot ziens bij Xbox LIVE! Wij danken u voor het gebruik van Microsoft Online Services. Xbox LIVE-team Terwijl ik niet op mijn XBOX Gold gebruik kan maken! /Mod Gebruik in het vervolg even de 'edit' knop i.p.v. meerdere berichten na elkaar te posten! ~Arjan
Misschien moet je gewoon eventjes wachten. Misschien dat het via xbox.com wat langzamer gaat om te verwerken. Als het over een uurtje nog niet geactiveerd is zou ik MS even bellen. *vooral de kerstdrukte zou er iets mee te maken kunnen hebben.
Duurt inderdaad wat langer!! Heb het zelf ook een keer gedaan. &Hier moet je zijn en hier kan je je vraag stellen.