[XOne] xbox live

Discussie in 'Games' gestart door martijn_h, 18 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martijn_h

martijn_h sorry voor spelfoute

Leuk Bevonden:
    0
    me moeder heeft nu een credit card besteld maar ik dacht laat ik ff kijken of die wel verbinding maakt dus ik alles aan gesloten kan hij geen verbinding maken ,kan het zo zijn als ik het startis packet koop dat hij dan wel verbinding maakt?

2. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je heb je geprobered met XB connect ofzo? geef is meer info bv wat voor verbinding je hebt en waar je je xbox dan op hetbt aangesloten

3. martijn_h

martijn_h sorry voor spelfoute

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon alle kabels aan gesloten ik heb mxstram en heb vandaag een soort kaartje ofzo gekocht (ethernet geloof ik) en een 15 meter internet cable en die heb ik aan gesloten aan me pc en aan me xbox (als ik xbox opstart had ik al dat ik xboxlive kon kieze)

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    je heb een crosscable nodig

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Nee hij moet het ook doen (in het dashboard) als je geen starterskit hebt. Dan moet hij zeggen (bovenin) connected to xbox live.

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    over 2 weken ga ik dus ook mijn xbox alvast aansluiten op m'n kabel, krijg dan me nieuwe comp dus meteen maar een router bij gekocht.. maar ik kan dus dan al controleren of het in orde is?

7. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Dit staat in het verkeerde forum!

Gebruik voortaan eerst ff de zoekfunctie of kijk ff in 1 van de centrale threads in live networking!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina