[XOne] xbox live

Discussie in 'Games' gestart door rudy, 13 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rudy

rudy XboXer

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij uitleggen wat ik precies moet doen als ik het xbox live pakket heb en een router heb. hoe ik da precies moet aansluiten. want met da ethernet snap ik niet helemaal.

2. rudy

rudy XboXer

Leuk Bevonden:
    0
    en als ik dan een router heb, moet ik er dan ook nog een aparte modem bij kopen?

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    alleen als je nog geen ethernetmodem hebt, usb schijnt wel te kunnen via sommige routers, maar daar weet ik weinig van af!

4. rudy

rudy XboXer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een ethernet netwerkkaart. hoef ik dan geen aparte modem te kopen?

5. Rul3l3eR !)uCkY

Rul3l3eR !)uCkY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt al een ADSL abonnement begrijp ik uit je eerste post en wat voor modem heb je daarbij? USB of ethernet

6. rudy

rudy XboXer

Leuk Bevonden:
    0
    ja we hebben adsl. een USB modem.

7. Rul3l3eR !)uCkY

Leuk Bevonden:
    0
    nou dan moet je zoeken naar een router waar je een USB modem op aan kunt sluiten of je koopt een ethernet modem met een ''normale'' (lees: met alleen maar ethernet aansluitingen) router erbij, de 2e optie is wel prijziger denk ik. je moet maar zien

8. rudy

rudy XboXer

Leuk Bevonden:
    0
    oke. ik heb windows ME en dan werkt live toch ook he?
    dan hoef ik verder alleen nog maar een router te kopen waar je een USB modem op aan kan sluiten. en dan moet live werken?

9. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit ook met het zelfde probleem met die aan sluitingen. Als je nog geen modem hebt kan je dan beter een ethernet kopen?

10. Rul3l3eR !)uCkY

Leuk Bevonden:
    0
    ja als het goed is wel, je moet maar is vragen in de winkel over die USB routers want een vriend van mij die heeft er een maar er zijn niet veel routers waar je een usb modem op aan kunt sluiten en ik zou ook niet weten van welk merk ze zijn ofzo.

/edit: ja idd als je nog geen modem hebt kan je beter een ethernet kopen is altijd handiger dan een usb, als je bijvoorbeeld later nog eens een thuisnetwerk aan zou willen leggen is dat makkelijker met ethernet dan met usb. (meer keuze in routers)

Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    closes thread ...

xbox live is geen goede titel ... voortaan iets specifieker zijn en kijk even in de centrale index ... om zo te zien welke draad het beste bij jouw vraag past ... zo blijft de kennis op 1 punt

zie deze thread

en lees even de ICS draad door ... alles over netwerken :)

Het is altijd beter om een ethernet modem te kopen ... deze zijn namelijk ook geschikt voor hogere snelheden en is beter voor een thuis netwerkje

zie het modem draadje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina