Hee ik zat vanmiddag lekker online te schieten met Halo2 Xbox Live, slaat de bliksem in.. Ik ging wachten tot de bliksem weg was, alle apperatuur werkte nog. Gelukkig. Xbox aan, Xbox Live: "Could not connect to Xbox Live" en "Xbox Live not Found" Wat kan het zijn?! (P.S. Ik zit op een router, en direct op het modem deed ie et wel.) Plz Iemand help me !!
Router miss naar de klote??, mijne was namelijk ook kapot nadat de bliksem dichtbij was ingeslagen, zijn die dingetjes miss. niet zo bestand tegen. Computers doen t wel via router?
Bliksem? waar niet eens gehad vandaag. Controller of alle stekkers er wel in zitten of je netwerk kaart van je xbox is misschien stuk.
Duidelijk het geval van een dode router. Mijn router is ook stuk gegaan van het onweer. Koop dus een nieuwe. Easy as hell
Mijne was ook kapot gegaan maar ik wis niet hoe moet dus ook maar mijn nieuwe kopen euhh ik bedoel mijn ouders
Volges mij kan deze weer dicht want anders krijg je weer zo'n opsomming met mensen die ook uit moeten huilen omdat hun router kapot is gegaan (door de bliksem).
Halo ik heb een klein probleem met Dead Or Alive Ultimate op Live, als ik op Live speel met DOA:U dan hapert die steeds ((Ik weet niet zekker of dat met meer spellen zijn maar bij Doom 3 had ik het zelfde probleem)). Weet iemand wat het probleem kan zijn? ik heb het over de forum gezocht maar kom niks vinden vandaar dat ik het hier vraag. Alvast bedankt...
http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=63943&page=10 Je probleem past hier wel in Deze thread is me een beetje te algemeen en gooi ik dus dicht