Ik heb nog geen xbox 360, maar van de zomer ga ik er een kopen. Ik ben ook ook van plan om gelijk xbox live erbij te doen. Mijn vraag(en) is: - Als je van die opwaardeerbonnen koopt van 3 , 6 of 12 maanden, moet je dan ook je bankrekening opgeven bij de registratie van je xboxlive account? -Als je xbox live betaalt via rekeningen , hoe gaat dat dan? -Als je geen xbox live meer wilt, kan je het dan ook laten afmelden? Oke alvast bedankt mensen
Als ik jou was zou ik eerst een 3 months paycard kopen, zo kun je zien of het wat voor je is.Wel is het tegenwoordig veel beter, je gaat dan over naar silver na 3 maanden, maar je kunt ook zo weer gold worden, dus je account blijf hetzelfde.
Zodra je je 360 op live doet, krijg je 1 maand gratis, dus kan je het al testen Nee, je hoeft je rekeningnummer niet te geven Je kan die kaartjes in de winkel kopen Afmelden kan niet, je koopt een bepaalde tijd in.
Het beste kan je dit soort korte vragen hier stellen: Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?