Heeft iemand een probleem met hunter . Want die van mij liep 2x vast en bij halo ook . enig idee hoe dat kan? er zitten geen krasjes op de cd dus daar zal het niet aan liggen . Of moet ik hem in ijsblokjes zetten voor extra koeling want ik speel best wel veel.
ik had het aan het begin 1x gehad , dat kwam om een uur of 17:00 (5) , nadat de xbox al 10 Uur non-stop aanstond ,denk ik dat het kwam door de warmte / hitte .. heb hem uurtje uitgehad .. en sindsdien game ik nooit meer Zo Lang Non-Stop ... en ook nooit meer gehad .
vastlopen? nog geen last van gehad! en bij mij heeft ie ook al wel is 10 uurtjes opgestaan hoor weird...
die van mij sloeg ook over met enclave... ik had de xbox in een kastje gezet maar denk dat ie niet genoeg koeling heeft gehad daar....heb m ergens anders neergezet...nergens last meer van
nergens last van, ook niet in een krap kastje (hoewel de achterkant open is zodat de airflow geen obstakels heeft. nou heb ik hem hoogstens 5/6 uur aangehad max.
Als het lampie rood of oranje (weet niet meer uit het hoofd welke) wordt is het de koeling. Als dit niet zo is is het een defekt. Tenminste dat denk ik. Die dingen moeten vijf uur aanstaan zeker aankunnen volgens mij. Die van mij liep eerst ook vast, heb geruild, alles ok.....
dat had ik nou ook totdat ik in een blad zat te bladeren en ik zag dat de ventularor (hoe je het ook schrijgt) aan de achter kant zit
Ik heb het ook gehad met RSC: Echt hatelijk, eerst met veel moeite eerste geworden, en op het moment dat je de punten mag ontvangen voor de desbetreffende cup loopt ie vast Vervolgens ga je opnieuw spelen (want hij heeft natuurlijk niet gesaved) en dan wordt je laaste ......en dan saved die 'm wel...... Dat heb ik een paar keer gehad, de laaste tijd heb ik er geen last meer van gehad terwijl ik niets aan de opstelling heb veranderd ofzo...
bij mij slaat ie dan wel niet vast ik heb wel problemen met halo.. dan val ik opeens naar beneden en dan is alles wit (dus ik ben buiten het spel) dit heeft niks met de xbox te maken of wel?
nee heeft er nikks mee te maken. maar als je linkt en je speelt sidwinder met zijn 6 dan kun je boven op de bergen komen zet je een auto achter waarts op de berg en iemand met een vliegtuigje rijdt er op en dan sta je boven op het spel cool he. slayer