xbox loopt vast

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fableevil, 17 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fableevil

fableevil Guest

ten eerste waarom word mijn thread steeds afgsloten terwijl ik gwoon iets wil vragen. waar staat het nummer van xbox waar ik me xbox kan inleveren zodat ik ook eens kan spelen :9 of denken julie alleen maar aan jezelf :mad:
    want ik word zooooo gek dat ik elke keer weer overnieuw moet bij fable echt zo iets waar bij je je controler op de grond kan gooien |:-

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je, ik begin me te ergeren aan jou. Hoeveelste thread is dit nu wel niet hierover? Zal het misschien een hint zijn als ze constant worden afgesloten?

Pas je wat meer aan op dit forum en mensen zullen je helpen. Je denkt zeker dat dit forum om jou draait? En wij zijn volgens jou egocentrisch? Doe normaal, ga iemand anders vervelen of pas je aan aan de mensen hier.

3. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij telkens nieuwe threads opent... zo'n stuk of drie tegelijk
    En je net zei:"je kan je xbox laten ombouwen voor 100 euro maar dan loopt hij steeds vast :mad:"

Als je xbox ouder is dan 2 jaar dan is je garantie verlopen,dus dan heeft M$ bellen geen zin meer.

EDIT: Dit hoort volgens mij ook op hardware thuis :cool:

Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ga alsjeblieft met je semi-homo-erotische cavia anaal communiceren. heeft meer nut dan die spam van jou.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hij doet dat tijdens het maken van die threads, wordt ie opgewonden

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dude; laatste keer. Lees de [FAQ]FAQ[/FAQ]. Maak gebruik van de [search]zoekfunctie[/search] voordat je een thread opent, en gebruik daarbij je gezond verstand.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina