Gegroet medegamers !!! ff een vraagje ... ik las vandaag een topic op microsoft.public.xbox over iemand die klaagde dat z'n XBox nogal wat herrie maakte. Ik dacht in al mijn onschuld dat alle XBoxen wel even veel lawaai zouden maken (vnl.de ventilator) maar er was dus een reactie van iemand die zei dat ie z'n XBox nauwelijks hoorde !!! Zijn er nog meer mensen wiens buren op de muren beginnen te kloppen als ie z'n XBox opstart ??? En zou dit te repareren zijn ??? Mssl ...
Nou als ik mijn Xbox aan zet gaan mijn buren ook al kloppen op de muren, maar dit komt vooral doordat mijn geluid van mijn stereo te hard staat. in iedergeval mijn Xbox hoor je niet, ik hoor geen ventilator, misschien was dat een defecte Xbox.
nou ik hoor het wel als ik mijn x-box aan zet...mede door dat deze in een houten videokastje staat wat fungeert als een klankkast ! maar ik kan je geruststellen hoor....is niks mis mee.....ik had hiervoor een Playstation 2....(die was toch pas 2 maanden oud...toen ik hem wegdeed, zo leuk vond ik dat blokkendoosje)en die maakte echt een stuk meer lawaai....ook de ventilator...maar goed...ik denk dat je hem dus wel mag horen, alleen moet het niet storend zijn....hij moet ongeveer klinken zoals de ventilator op je pc...
het geluid maakt is op zich niet zo hard alleen als je in een geruisloze kamer gaat zitten spelen dan valt het wel op anders niet.
Ik hoor hem wel als ik het geluid van mijn TV uitzet, maar dat zal niet vaak gebeuren tijdens het gamen. Verder staat hij bij mij op een mooi houten kastje en daardoor maakt hij iets meer herrie als normaal.
Ik hoor wel verschil tussen de Xbox en bv. de videorecorder. Dus 's nachts je Xbox aan laten staan op bv. je slaapkamer zou ik niet aanraden. Het is een heel bescheiden zacht zoemend geluid van de ventilator, dus heel erg is het niet. Ik kan me wel voorstellen dat als je een ventilator hebt die een beetje aanloopt, dat je er helemaal gek van wordt, maar dan moet je er gewoon mee terug gaan.
Thnx voor jullie reacties .... Aan jullie reacties te merken maakt die van mij meer geluid dan normaal ... ... ik ga morgen ff in een winkel luisteren naar hoe hard ie daar zoemt... mssl !!!
mijne klinkt net zoals ik de computer opstart ook de ventilator kheb er geen last van tijdens het gamen hoor. maar als ie ff aant laden is dan hoor je hem wel zoemen wel iets minder dan de compu. maar nie veel. dus da hoort nie zow? damn. ach ja kheb er geen last van
enige probleem wat ik tot nu toe heb met de xbox is dat bij 1 controller van de 2 de 4 pijltjes toetsen kraken als ik naar boven druk