Hallo ik heb vorige week een xbox gekocht nu wil ik net een spelletje gaan spelen zitten er allemaal grote ronde krassen op mijn game. mijn game doet het nu ook niet meer. Hebben meer mensen hier last van. En krijg ik nu gewoon een nieuwe xbox, want hij is nog geen week oud.
die ronde krassen zijn geen krassen, er zitten idd een paar cirkels op de cd's, die horen er. als die het helemaal niet doet dan ligt het niet aan de cd,maar aan de xbox of dvd drive, opsturen naar costomer care dus. ff op xbox.nl het nummer opzoeken en bellen. na het opsturen heb je me binnen 48 uur weer terug
die circels zaten er in het begin niet . en er zitten ook een hoop kleine verticale krassen op. en me spel doet het niet meer
In ieder geval horen er wel zoals CyberLaui zegt ronde 'krassen' op te zitten... Lijken mij een soort partities of zo.. Maar dat je game het niet meer doet hoort natuurlijk niet (duhuh). Ik weet dat het vervelend is maar als je verstandig bent stuur je je xbox op! ik weet nog een situatie waar ik tijdje geleden in zat: Ik had fifa 2003 die het in het begin goed deed, maar na een week hing hij om de 1 of 2 wedstrijden... Mij werd toen ook aangeraden om xbox op te sturen maar omdat ik dat niet graag deed (dadelijk ben ik al mijn muziek kwijt op HD) heb ik versie van fifa geruild tegen andere versie. Die is tot op heden nog geen 1 keer vastgeslagen! (speeltijd van toch zo'n 50+ uur) Het kan dus ook aan dvd liggen! Welk spel doet het eigenlijk niet meer bij je?
mwa dan ligt et denk ik gewoon aan sega gt. maar dan zou ik gewoon naar de winkel teruggaan en een nieuw dvd'tje vragen
had ik ook maar heb hem laten repareren en heb er een nieuwe dvd drive in en geen last meer van krasjes of cirkels