ik heb een vriend en die had 2de hands Xbox gehaalt. toen we HALO gingen checken lag die cd helemaal onder krassen(maar doet het nog gewoon goed) dus we vermoeden dat het door de Xbox komt. heeft iemand weleens zulke problemen gehad? dat Xbox krassen maken?
Ik heb dat probleem zelf nog niet gehad, maar ik heb er al wel veel over gehoord. Maar als het niet uitmaakt, boeit dat toch eigenlijk ook niet? Maar het is natuurlijk niet mooi allemaal van die krassen achter op je dvd
denk eigenlijk dat je ff verder moet zoeken met de search button misschien en zoekken naar krassen met dubel s of bel het 0800 nr op www.xbox.nl
tog niet zo'n probleem als die het gewoon nog doet. maar heb je ook nog andere spellen of alleen halo?? dan kan je ff kijken of je doos het doet of dat die gast er stiekem op heeft zitten krasse
De xbox maakt inderdaad krassen aan de randen van de dvd's. Maar geen probleem met spelen, dus wat maakt het uit.
Myn demo cd heeft nu ook allemaal hele kleine krasjes... Ik ben bang dat het myn 2layers dvd's zal beschadigen...
mijne doet dat ook. maar nu nog geen zin om terug te brengen, denk over 3 weken, als ik die nieuwe spellen tijdje gespeeld heb. want ik wil uiteindelijk wel de 'goede' dvd drive, ook al maken die krasjes niet uit. heb voortaan toch lieve onbekraste dvd's
Het laten repareren van je X-Box duurt iig niet lang, dus je bent 'm geen weken kwijt ofzo. Voor meer info kun je ook in dit topic kijken
ik heb gehoord dat je gewoon bij dixons je dvd weer krasloos kan maken. ( weet het niet zeker) en als je Xbox laat repareren.... hoe duur zal het ongeveer gaan kosten?
Ooit van garantie gehoord!! ]:- Je hebt een jaar garantie op je X-Box... lees gewoon ff dat topic waarin alles staat hoe ik m'n X-Box heb opgestuurd.
Als je slim bent zorg je dat je alsnog aan de originele aankoopbon komt, want dan kun je 'm gewoon ter reparatie aanbieden of je hangt een of ander lul-verhaal (in het Engels) op waarin je uitlegt dat je tijdens een verhuizing je aankoopbewijs bent kwijt geraakt. X-Box kan sowieso nog geen jaar oud zijn, omdat ie pas sinds 14 maart in Europa wordt verkocht dus gewoon een jaar garantie...
Sterker nog, nu ik er nog eens over nadenk hoefde ik m'n aankoopbewijs of een kopie ervan niet eens mee te sturen, dus gewoon ff bellen als ie daadwerkelijk krassen maakt en laten repararen die hap
ahhaa, bedankt maki. ik zal het tegen mijn vriend zeggen, en dan proberen om die hap gratis te laten repareren.