>>>>>> Xbox Magazine: Trail Disk

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pimbech, 1 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    >>>>>> Xbox Magazine: Trial Disk

Yo,

Ik kom net bij de Bruna vandaan en daar zag ik het Amerikaanse official Xbox Magazine liggen.

Het kost 14 euro, maar dan krijg je er wel een disk bij zodat je 9 trial games kan spelen. Onder andere Forza, Worms en Outlaw Golf 2...

Maar er staat op dat het trials zijn, en naar mijn mening betekend een trial dat je ze na een bepaalde tijd niet meer kan spelen. Dit werd nog redelijk bevestigd toen er op de voorkant stond "10 hours game play".

Klopt het wat ik denk, of kan ik deze disk altijd blijven gebruiken en alle demo's dan dus ook kunnen blijven spelen?
    Tis natuurlijk vervelend om 14 euro te lappen voor maar 10 uur gameplay.. en dat je er dan nix meer aan hebt.

Tnx voor de reacties alvast.

Pim

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij wordt hier gewoon bedoeld dat het voor te proberen is. Je kan de demo's zo vaak spelen als je wilt.

Je zit btw in het verkeerde forum-deel. Dit is alleen voor XBW-relateerde onderwerpen.

3. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    @ Elgee

Tnx, maar ik wil het toch eigenlijk cker weten :p...

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m zelf en je kan de demo gewoon net zo lang spelen als je wilt. '10 ours gameplay' betekend dat je er minstens 10 uur mee kan spelen zonder een demo opnieuw te doen.

5. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    @ JKI

Serieus... tnx dude... ik twijfelde door het woord trial, omdat als je bijvoorbleed software download zoals Flash dan is het een trial. Je kunt het dan bijvoorbeeld 30 dagen gebruiken en daarna nooit meer.

Maar als jij zegt dat ik de games kan blijven spelen dan geloof ik dat... tnQ!

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope dat kan je niet .. tevens is deze disc NTSC en kan je niet op een NL xbox gebruiken ... dit zijn game demo's ... dus niet het volledige spel ....

:eek: dat is niet (amerikaanse) xbox magazine ... maar de UK xbox magazine ;)
    en dat is gewoon PAL .. dus je kan gewoon spelen

staan er nog live games op?

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Voortaan eerst even zoeken of je je vraag niet in een bestaande thread kan stellen met de [search]zoekfunctie[/search].
    Mocht je toch een thread aan moeten maken 2 pointers:
    de ">>>>>>" mag je weglaten; staat alleen maar irritant. :)
    En voortaan even de beschrijving lezen van het gedeelte op het forum waarin je je thread wilt plaatsen. Dit gedeelte is bijvoorbeeld alleen bedoeld voor Xbw gerelateerde zaken. :)

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina