Ya!! hij ligt hier naast me een exemplaar van het eerste nummer! gisteren de preview gelezen enzo, denk 4,50 euro.. ach daarvoor koop ik wel ff het eerste nummer om te proberen. toch weer wat anders dan sites, dat leesvoer.. ik heb hem alleen nog ff doorgebladerd, 't ziet er zeer goed uit. nog meer mensen die hem gekocht hebben en hun ervaringen willen delen?
in helmond wel, lagen er nog 4 ofso. bij ons in het dorpje is de tijschriftenboer al een tijdje gesloten. ik betwijfel of ze die hier wel gekregen hadden. nou ff beetje doorlezen, dadelijk naar opa, want die is ernstig ziek
Ik ga vandaag misschien ook ff dat blad halen voor de terugweg met de trein. Review was iig positief en voor 4,50 euro kun je 'm niet laten liggen en RelaXXing, sterkte met je opa
Net ff gekocht in mijn pauze. Prima blad, ziet er goed uit. Dit is een opsteker voor de Nederlandse XboX gamer. (nu nog wachten op een DVD erbij )
of gewoon abbo nemen, spel erbij. na een jaar opzeggen, dan onder andere naam weer abbo worden (op naam van je broertje bijv) weer spel erbij
ga em vandaag zoeken en dan als het wat is een abo maar ik wil ook wal een abo op oxm is ook maar 79 dollar per jaar
Prima blad....maarre...op blz 23 een pagina-grote reclame van gamecube-controllers en toebehoren?? Wel grappig om te zien in een X-Box blad
ja dat is van thrustmaster. en eh relaxxing waar woon jij precies in helmond? en ja ik heb net ook het nederlandse xbox blad gehaald vind het een erg goed blad. en ook een leuke preview van deathrow wat me nu echt een vet spel lijkt.
heeyv relaxxing ik woon ook in stiphout haha relaxed ja. toevallig. welke straat? ik woon op den heyder 14. en Opa, welk boekje bedoel je? het nederlandse xbox magazine? zo ja er staan ook release data in dat boekje ja. staat bij elk spel.
Leuk blad Heb deze vandaag gekocht en ga deze pas doorlezen in m`n nachtdienst IK D8 GELIJK HET MAILTJE TE VERSTUREN I.V.M. DE PRIJSVRAAG,MAAR KRIJG DEZE STEEDS RETOUR !!! HEBBEN JULLIE DAAR OOK LAST VAN? weet iemand ook het andwoord
relaxt blad alleen jammer dat pas in september het 2e nr uit komt, en de reviews beetje kort. en halo een 8,5 verder wel ok