Xbox Massive Entertainment Set

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RumbleBumble, 15 dec 2002.

1. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De set is nu te koop bij de FRS. Evenals een PS2 set met de DVD van Spiderman en een Nintendo Sunshine set. Wat denken jullie wat het beste gaat verkopen? De Xbox set kost 300 Euro, de PS2 290 en de NGC 260 Euro. Ik denk dat de Xbox hiermee een heel stuk gaat inlopen op de verkopen van de PS2. Ik vind het ook raar dat ze bij een PS2 een DVD geven van Spiderman, zou een spel bij in de bundel niet zorgen voor vele grotere verkopen?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Beetje jammer dat de Xbox dan nu met het hoogste bedrag zit :+ Nouja, neem aan dat je duidelijk kan zien welke games er in zitten? Staan er ook plaatjes bij?

3. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de games die er in zitten: JSRF, Sega GT 2002 en Halo. Ook zit er natuurlijk een Xbox bij, een DVD remote control en een originele Xbox controller. Kijk verder even hier :)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ah kijk. Ging mij er omdat het gewoon duidelijk was voor de klant wat er nou allemaal bij zat.

5. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    =( =( ga ik gister naar de frs om dat ding te kopen hadden ze m niet =( alleen dat sega pack. en bij de Bart Smit hadden ze inplaats van halo en dvd controller blinx :r en dat lijkt mij dus echt een schijtgame

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Blinx lijkt mij wel cool, maar heb al een xbox.

7. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat MS goeie tijde tegemoet gaan met deze acties

8. D.LoKo

D.LoKo Hempire Maker

Leuk Bevonden:
    0
    Wilde verhalen

Ik was dus naar de Dixons geweest en die gierige zakken verkochten niet de eigenlijke Xbox Massive Entertainment Pack doos maar gewoon de Xbox Sega Pack doos met Halo Combat Evolved en een Xbox DVD-Kit erbij... en bij de Dixons waar ik heen ging was Halo uitverkocht! De baklappen!

Bij de Free Record Shop hetzelfde verhaal... alleen waren ze daar niet alleen nogal gaar kwa service je kreeg ook pas Halo en de DVD-Kit de week erop en tog moest je voor 299,- die shit kopen!

Nah bij de e-Plaza eindelijk es een beetje vooruitgang hoor... ik zag die MEP al pronken in de schappen en de vriendelijke gamer/winkelbediende achter de toonbank informeerde mij netjes dat ze een shitload van die dingen hadden liggen dus daar een ieder die zo'n pack wil: Ga naar e-Plaza!!

Deel Deze Pagina