Xbox Media Center Extender

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Metal_Wolf, 5 jun 2005.

1. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam toevallig via een add op het internet op deze site terecht. Nu vroeg ik me af waar ik zo'n extender kan kopen voor m'n xbox? Ik had er namelijk nog nooit van gehoord.

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  3. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens in Nederland? Dixons, Dynabyte ofzo?

4. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    nee, extender is uitsluitend voor de USA geloof ik.

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nope, hij is nooit officieel in Nederland te koop geweest (helaas)

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er wel erg cool uit zeg :D

7. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat? Nooit van gehoort. Misschien kan je beter in je startpost zetten wat het ongeveer is. Want misschien kunnen meer mensen je er dan mee helpen denk ik.

8. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, jammer dan.. :mad:

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De media center extender is alleen in amreika uitgekomen, omdat windows xp mce toen alleen in amerika beschikbaar was. Met behulp van MCE kan je films van je pc naar je xbox streamen.

Als je een paar maanden geduld hebt heb je deze versie wel tot je beschikbaar, want deze funktie zit standaard in de Xbox360 ingebakken

10. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    en die functie vind ik toch wel de meest nutteloze functie die ik ooit heb gezien op een console.

Een media center is er verdomme voor om dingen op je HDD op te nemen, dvd's te kijken tv gids te bekijken etc etc etc. En sluit je direct aan op je tv. Nu kun je je xbox er als nutteloze omweg tussen zetten, zodat je via je xbox precies hetzelfde kan maar dan moet je wel een media center pc hebbe ofzo.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit vind ik juist 1 van de pluspunten ... als ik straks een xbox360 heb kan ik gewoon mijn films, foto's etc. streamen in elke kamer. Tevens hoef ik geen dure mediacenter aan te schaffen, want ik kan alles op mijn pc opnemen. Op de meeste nieuwe pc's is Media Center Editie standaard dus de meeste mensen kunnen deze funktie out off the box gebruiken.

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk. Maar het is toch een vreselijk onlogische marketings strategie?

Ik bedoel, eerst komt daar de Media Center PC. Deze zitten in mooie behuizingen zo dat het niet stoort om deze naast je tv te zetten. Deze Media Center PC moet de vervanging worden van je andere media apperatuur (op je pc en console na geloof ik) Je kan ermee Films kijken, radio luisteren, tv kijken en opnemen, etc etc etc.

Geweldig. Een centraal Media apparaat die alles kan.

Maar dan komt ineens de Media Center Extentie voor de xbox en de xbox360 gebruikt het ook. Dit is ervoor, zodat je je pc (die er in dit geval speciaal voor gemaakt is) niet meer naast je tv hoeft te zetten. Dat kan ik niet helemaal volgen. Dat spreekt elkaar toch tegen :confused:

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je bent een beetje in de war ;)

Je hebt straks 3 verschillende systemen

1 ) een MediaCenter (het ding dat je boven beschreef)
    2 ) een PC met XP MediaCenter
    3 ) Xbox 360

al deze 3 machines kunnen met elkaar connecten en media verdelen ... Op je pc kan je nog steeds surfen, maar ook op nemen .... de media center is bedoeld voor dvd's afspelen, muziek en HDD recorder ... de xbox360 voor gaming en voor afspelen muziek, films etc...

Kortom als je straks een Xbox360 hebt wil je Media Center Xp hebben ... als je een Media Center hebt wil je een PC met Windows XP MCE hebben ... kortom ... microsoft wilt de consument lokken ;)

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Maar als het goed is kun je ook al media streamen van een xp based pc. Dus die MCE voor je pc is dan niet echt nodig.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Noped dat kan niet (als ik de persconferentie mag geloven) Je hebt MCE XP nodig voor de MCE Xbox 360

16. FabianNL

FabianNL Guest

maar kan ik dan ook op me normale PC gewoon dan MCE XP instaleren zodat ik toch wel alles kan streamen? Of spelen dan me games meteen kut en en enz...?

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan gewoon op je normale pc media center xp installeren

18. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    niey alle hardware wordt ondersteund en een processor boven de 3 gh is wel noodzakelijk plus natuurlijk een dikke harde schijf, want die opgenomen tv bestanden nemen enorm veel ruimte in...

19. FabianNL

FabianNL Guest

hmm... als er ooit een nieuwe PC aankomt maar dus gewoon meteen WMC instaleren :)

20. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    moet je gewoon je eigen media center pc samenstellen :p

Deel Deze Pagina