xbox media center

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door rightdevil, 9 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rightdevil

rightdevil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sindskort heb ik windows vista met media center en de eerste keer geen enkele probleem om te installeren op me xbox maar sinds vandaag doet die het niet meer als ik wireless probeer te verbinden, als ik het via de ethernet kabel doe dan gaat het wel....?
    Wat kan ik hier aan doen is er een oplossing voor, heb de dashboard op de xbox ook al verwijderd en bij de media center de xbox ook dus ik zou het even niet meer weten...

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
  3. rightdevil

rightdevil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik alleen media files wil afspelen op de xbox is dat een goede optie maar waar ik mee zit gaat over de extender en de windows media center

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dan zou je even hier moeten kijken: Klik

5. rightdevil

rightdevil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in ieder geval bedankt voor de hulp, als ik het via de kabel doe dan gaat het nu wel goed maar draadloos dan gaat het dus nog mis ik had ook naar de thread gekeken die je me doorstuurde maar daarmee kwam ik nog niet veel verder....moet nog maar gaan puzzelen en anders moet ik het wel via de kabel van xbox naar computer gaan doen

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Valt je signaal na een poosje weg? Dat heb/had ik ook soms bij draadloos netwerk, dan komt op mijn vista laptop het netwerk opeens op public te staan ipv private. En dan is de laptop niet meer bereikbaar(beveiliging). Terug zetten naar Private en het werkt gelijk weer ( in network &sharing center)!

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hier heb ik niks aan toe te voegen. Dat klopt helemaal. Dit topic is min of meer dubbelop en doe ik daarom op slot. :)

Maar allereerst, welkom op het forum!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina