[Xbox Media Presentatie] Trailers: Sudeki?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xguus, 13 mrt 2004.

1. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Praktische Opdracht Economie
    Samen met een vriend moest ik een praktische opdracht maken op basis van een economisch artikel. Onder een van de artikelen waaruit je kon kiezen werd de consolemarkt beschreven. Om een lang verhaal kort te maken: uiteindelijk hebben we aanstaande woensdag een presentatie over op welke manier Xbox zich probeert te onderschijden van haar concurrenten.

De trailers die op de verschillende spellen (soms samengaand met demo's) staan lenen zich natuurlijk uitstekend om te laten zien op school.

Een aantal trailers die ik wil gaan gebruiken voor mijn presentatie zijn:
    In mijn bezit:
    - XSNsports
    (- PGR2)
    (- Ninja Gaiden)
    ((-Blinx))

Binnenkort hopelijk in mijn bezit:
    - Halo2 E3
    - Sudeki

Nog zoekende naar:
    - Rallisport Challenge 2
    - Fable

edit na reacties: Rallisport Challenge 2 schijnt op PGR2 te staan, die ik niet heb, staat de trailer van RC2 ook op een andere game/demo?

edit na reacties: Sudeki en Halo E3 staan op OXM 21, en Sudeki en Fable op Brute Force. Op het moment probeer ik de demo van OXB21 te bemachtigen

Ook: hebben jullie nog goede ideeen voor trailers om te laten zien?

Alvast bedankt!

Guus Bok

Laatst bewerkt: 14 mrt 2004
  2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    op halo staat de trailer van rallisport en fable en sudeki staan op brute force (te koop van mij :))

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Edit, thanks Rutger voor de uitleg....

Eigenlijk moet je de Halo2 E3 trailer showen...... zit veel actie in en is de mooiste trailer die ik ooit heb gezien....
    Zit niet op een Game-DVD dacht ik, wel op de OXM DVD Nr.21, net als het filmpje van Sudeki dacht ik.

Maar wat je ook kan doen is wat Xbox movies donwloaden van het net, eventueel nog monteren en dan op een DVD'tje branden die je in je Xbox pleurt. Hoef je niet telkens te wisselen van schijfje.

Dit is wel een uitstekende Xbox promotie actie dit trouwens.... _O_

Laatst bewerkt: 13 mrt 2004
  4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    hij bedoeld dat fable en sudeki op die van brute force staan. Ik zal ff voor je in mijn gamesverzamling kijken

* heeft gekeken *

ik dacht toch echt dat er wel wat op een oxbm zal staan, maar nee. Maar op Brute Force staan volgens mij Halo2, Sudeki & fable. Maar heb je niet die play more disc? Daar staan heel veel filmpjes op...

* eheft weer gekeken *

op de ' play more ' disc staan filmpjes van oa. Doax, halo2 , ninja gaiden, blinx, brute force en splintercell

Oh ja, ene... de muziek in de eerste Halo2 trailer zegt al genoeg over de kwaliteiten. Fan-tas-tisch.

Misschien nog filmpjes van splintercell:pt, prg2, of van de xbox hardware zelf...

5. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie reacties!!!

Ik heb de 'play more disc' wel, en ook ik ben van mening dat de Halo2 trailer er eigenlijk wel inmoet, maar zoals degene met wie ik samenwerkt zegt, het is alleen tof als je zelf in het verhaal zit.

Brute Force kan heel goed! Ik heb nl. wel eens Sudeki en Fable als trailer op mijn Xbox gekeken, maar kon niet meer achterhalen op welke game die stond. Brute Foce heb ik verkocht nadat ik hem uitgespeeld had...even kijken of ik die nog ergens kan lenen.

Xmaster, is wel een heel handig voorstel (ivm verwisselen games), maar ik heb zelf geen dvd brander, dus de voorgestelde optie is voor mij niet mogelijk. Bovendien weet ik niet hoe ik dat zou moeten realisren ivm de kwaliteit (xbox.com trailers zijn dacht ik niet echt van erg hoge resolutie)

Nog voostellen voor andere trailers om te laten zien?

:)

edit: Misschien leuk om wat meer info te geven over de presentatie.

Voor de presentatie (Praktische Opdracht telt mee voor mijn examen, mag ik dus best wat moeite voor doen) neem ik me Xbox en een deel van me Soundset mee naar school:) We vertellen eerst wat over de markt (oligopolie) en vertellen dan de dingen waarop Xbox zich probeert te onderschijden van de markt (productdifferentiatie) zoals Xbox Live e.d. Dit doen we met verduidelijking van deze spectaculaire trailers.

Wordt tof:cool:

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Beelden van xbox live?
    En misschien is het ook leuk/handig om een xbox game die ook op de ps2/cube is uitgekomen naast elkaar te laten zien. Bijv GTA, dat er echt veel beter uitziet op de xbox. Misschien Max Payne 2, dat cool is op de xbox, en zuigt op de ps2 doordat de ps2 dat gewoon niet aankan, en de xbox wel.

bovendien krijgt xbox WEL Half-life 2, Doom III en Call of duty, en de andere consoles niet, omdat die het niet aankunnen

7. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    We vertellen idd ook over 'Xbox-Only' games. Alleen om nu nog een ps2/NGC mee naar school te nemen...:{ Dat idee had ik ook wel, maar is weer een beetje te:)

Aangezien er geen korte trailers zijn van Xbox Live (misschien wel die van Dark Master in het begin) laat ik de trailer van XSN sports spreken voor Xbox Live + ik loop de hele tijd met me headset op:)

8. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je / kan iemand bevestigen dat Sudeki er ook op zit, voodat ik op aanschaf overga?:)

Laatst bewerkt: 14 mrt 2004
  9. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rallisport challenge 2 zit op Pgr2

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Tof! Wat zit er nog meer op pgr2?

11. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op PGR 2 zitten o.a.: RSC2, Top Spin, XSN, Amped 2, Links, NBA, Musix Mixer...
    Op Brute Force zitten o.a.: Fable, Sudeki, Halo 2, PSO, Amped 2...

12. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Kortom: Brute Force voor Fable en PGR2 voor RSC2:{

*probeert nog steeds OXM21disc te bemachtigen:)

Deel Deze Pagina