Bedankt voor jullie reacties!!!
Ik heb de 'play more disc' wel, en ook ik ben van mening dat de Halo2 trailer er eigenlijk wel inmoet, maar zoals degene met wie ik samenwerkt zegt, het is alleen tof als je zelf in het verhaal zit.
Brute Force kan heel goed! Ik heb nl. wel eens Sudeki en Fable als trailer op mijn Xbox gekeken, maar kon niet meer achterhalen op welke game die stond. Brute Foce heb ik verkocht nadat ik hem uitgespeeld had...even kijken of ik die nog ergens kan lenen.
Xmaster, is wel een heel handig voorstel (ivm verwisselen games), maar ik heb zelf geen dvd brander, dus de voorgestelde optie is voor mij niet mogelijk. Bovendien weet ik niet hoe ik dat zou moeten realisren ivm de kwaliteit (xbox.com trailers zijn dacht ik niet echt van erg hoge resolutie)
Nog voostellen voor andere trailers om te laten zien?

edit: Misschien leuk om wat meer info te geven over de presentatie.
Voor de presentatie (Praktische Opdracht telt mee voor mijn examen, mag ik dus best wat moeite voor doen) neem ik me Xbox en een deel van me Soundset mee naar school
We vertellen eerst wat over de markt (oligopolie) en vertellen dan de dingen waarop Xbox zich probeert te onderschijden van de markt (productdifferentiatie) zoals Xbox Live e.d. Dit doen we met verduidelijking van deze spectaculaire trailers.
Wordt tof
Laatst bewerkt: 13 mrt 2004